יו"ר האופוזיציה יוסי סדבון העביר תלונה למנכ"ל העירייה החדש, יובל בודינצקי, על עובד עירייה שהסביר לתושבים לא לעבוד מול האופוזיציה, רק מול ראש העיר. לדבריו, ביום שישי ה-4/6 נפגש עובד עירייה עם תושב לפגישה מקצועית בנושא תחזוקת שביל גישה לבית הספר "יצחק שדה". הן בשיחת התיאום והן בפגישה עצמה, עובד העירייה ציין בפני התושב כי עליו לא לפנות לאופוזיציה אלא לפעול מול ראש העיר. הנושא נחשף כאשר התושב שלח עדכון בנושא לפורום רחב של הורי בית הספר.
1 צפייה בגלריה
סדבון. "פעילות פוליטית אסורה"
סדבון. "פעילות פוליטית אסורה"
סדבון. "פעילות פוליטית אסורה"
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
"מדובר בפעילות פוליטית פר אקסלנס של עובד עירייה, שכידוע אסורה על פי חוק ועל פי היגיון. עובדי עירייה עובדים עבור תושבי העיר, ואינם שליחיו של פוליטיקאי כזה או אחר", אמר סדבון, "אירוע זה מצטרף לאירוע קשה הרבה יותר – החשכת מסך שהתבצעה על ידי עובד עירייה לחברי אופוזיציה בישיבת מועצת העיר ממרץ 2021.
"מעורבות עובדי עירייה בפוליטיקה היא מעשה חמור ואסור", הוסיפו חברי האופוזיציה, "עובדי עירייה הינם משרתי ציבור, ולא פוליטיקאי כזה או אחר. אין להשלים עם מעשים אלו, עליהם להיבדק ועל המערכת לוודא שלא יחזרו על עצמם".
מהעירייה נמסר: "העובד הנ"ל לא נקט עמדה פוליטית אלא ציין עובדה, כי אנשי המקצוע בעירייה אינם כפופים לחברי האופוזיציה. בשל כך הציע העובד לאותו תושב לפנות לעירייה דרך הצינורות המקובלים, על מנת להגיע לפתרון מיטבי ובאופן היעיל ביותר. קהילת כפר סבא מאופיינת בתושבים מעורבים ואכפתיים שפועלים תדיר לשיפור המרחב העירוני ועל כך עיריית כפר סבא מעריכה ומוקירה".