פוטון ישראל, יצרנית הרכבים המסחריים החשמליים המובילה בסין, פותחת אולם תצוגה חדש במתחם צים אורבן שבכפר סבא. האולם נבנה בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים.
2 צפייה בגלריה
אולם התצוגה החדש
אולם התצוגה החדש
אולם התצוגה החדש
(צילום: יח"צ)
אולם התצוגה החדש משתרע על שטח של כ-500 מ"ר ונמצא בהליך מואץ של בנייה הצפויה להסתיים במהלך חודש מאי. הכוכב המרכזי באולם התצוגה יהיה ללא ספק הטנדר החשמלי Foton eTUNLAND, החלוץ מסוגו בישראל. לצידו יוצגו גם הטנדר הוותיק של החברה, TUNLAND בעל מנוע דיזל, וכן הוואן החשמלי eVIEW.

2 צפייה בגלריה
טנדר פוטון
טנדר פוטון
טנדר פוטון
(צילום: יח"צ)

היבוא של מותג פוטון לארץ יתבצע על ידי חברת דלהום מוטורס הפעילה שנים ארוכות בשוק הרכב המקומי ומוכרת בעיקר מענף האוטובוסים, ובחודשים האחרונים נכנסה גם לשוק המסחריות החשמליות עם שלל דגמים המיובאים מסין. בשלב הראשון תחל החברה בשיווק טנדר הפוטון eTUNLAND, טנדר דאבל קבינה חשמלי מלא בעל הנעה אחורית, טווח נסיעה שצפוי להיות גבוה מ-400 ק"מ ואבזור עשיר כסטנדרט, אשר צפוי להיות הטנדר החשמלי הראשון שמושק ביש.

קראו גם:

אבי שדה, מנהל השיווק של דלהום מוטורס, היבואנית הרשמית של פוטון בישראל: "אולם התצוגה בכפר סבא יהווה הצצה אל העתיד המרתק של פוטון ישראל. השקענו רבות בהקמת בסיס פעילות גדול בארץ, עם תשתיות ומרכזי שירות בפריסה ארצית".