השף קונדיטור דן קלי, וזוגתו תמי לייב, חזרו משהות ארוכה בפריז, שם למד דן שם את רזי הקונדיטוריה (ב ferrandi) ואף עבד ב patisserie de l'eglise, ופתחו את נומילי בכפר סבא. אחרי 10 שנים העתיקו את מקומו של הפטיסרי לרחוב ויצמן – מקום פינתי, גדול ושוקק.
1 צפייה בגלריה
נומילי פטיסרי
נומילי פטיסרי
נומילי פטיסרי
(צילומים: אנטולי מיכאלו)
קראו גם >>>
בנוסף למעבר הפיטסרי לרחוב ויצמן בעיר, פתח דן באזור התעשייה בכפר סבא מטבח קונדיטוריה. שם, במקום בו הוא מכנה המקדש שלו, עובד ומפתח קלי, בצקים, מאפים, לחמים ומחמצות. הוא הרחיב את מגוון מוצרי המאפה הנעשים כולם על פי המסורת הצרפתית הקלאסית, עם הקפדה על חומרי גלם וניסיון להיות זהים עד כמה שניתן לאילו בצרפת.
דן אף העשיר מאוד את קטגוריית הבולנז'רי והלחמים. כמו במאפים גם פה שיטות העבודה הן קלאסיות: מחמצת, אותה הוא מטפח שנים, שימוש בקמחים מיוחדים שעושים בהם שימוש גם בקונדיטוריות המובילות של פאריז, תפיחה איטית שנמשכת כל הלילה ואפייה בתנור אבן מסורתי.
מוצרי הפטיסרי והבולנז'רי מוצגים מדי בוקר בנומילי, אותם אפשר לרכוש בפני עצמם או לחוות דרך כריכים וארוחות הבוקר הקטנות במקום כמו:
כריך קרואסון חמאה חם עם גבינת עידים מותכת וסלט קטן 36 ₪ (בסניף ויצמן)
בייגל קממבר - ויניגרט דבש, קממבר אגוזים, בייבי 34 ₪
בייגלטוסט גאודה - ממרח עגבניות, גאודה וזיתים 32 ₪
בייגל סלמון - סלמון מעושן גבינת שמנת בצל סגול עגבנייה 36 ₪
קיש אנטיפסטי - חצילים ופלפלים קלויים פסטו ומוצרלה ₪
קיש קישואים וגבינת פטה 30 ₪
קיש פטריות ובצל 30 ₪
מאפים עוגות ולחמים:
קראנץ': קרם שקדים ואגוזי ברזיל ; קראנץ' קינמון ; בריוש פטיסייר דובדבנים ; קראנץ ריקוטה ועוד 42-44 ₪
מאפים: בצק קרואסון עם קרם שקדים ואגסים ; מאפה שוויצרי- בצק קרואסון עם קרם פטיסייר ופצפוצי שוקולד ; קרואסון שוקולד פיסטוק; בריוש נוצ'ולה - בריוש ממולא שוקולד חלב אגוזים ; בריוש דובדבנים- עם קרם פטיסייר ; שבלול צימוקים וקרם פטיסייר 14-19 ₪
קינוחים: פחזניית פטיסייר; אקלר שוקולד; אקלר קפה; מיל פיי; פריז ברסט 20-32 ₪
פרעצלים ומלוחים: פרעצל קינמון ; פרעצל שוקולד ; פרעצל פרמזן ; פרעצל מלח ; בריוש גבינות מלוח 15 ₪
לחמים: לחם שאור לבן ; לחם דגנים ; לחם אגוזי מלך ; לחם זיתים שחורים וירוקים ; לחם כוסמין ; לחם שיפון ; חלת שומשום, חלת סוכר ; חלת אגוזים, שקדים ודבש 19-22 ₪