ניתוק בסוף ההופעה: אמש (ראשון) הגיעו כ-5,000 איש מרחבי איזור השרון לשמוע את הופעתו של אביב גפן בפארק רעננה. לקראת סיומה של ההופעה, בשעה 23:00 נותקה על ידי המשטרה מערכת ההגברה בהופעה בשל החריגה בשעות המותרות להפעלת מוסיקה בפארק העירוני.
1 צפייה בגלריה
הופעתו של אביב גפן ברעננה אתמול
הופעתו של אביב גפן ברעננה אתמול
הופעתו של אביב גפן ברעננה אתמול
(צילומים: עירית רעננה)
קראו גם >>>>
לדברי גורמים שנכחו במקום, קדם לניתוק, מספר בקשות של השוטרים במקום לפעול על פי ההנחיות ולהקפיד על השעה בה נאסרת השמעת מוסיקה על פי חוק מטרדי רעש. כידוע, בשל סמיכות הפארק למקומות מגורים - הופעות המתקיימות בו מסתיימות בשעה 23:00.
רבים מהנוכחים במקום התאכזבו מסיום ההופעה הפתאומי: "גם אם רוצים לסיים את ההופעה בגלל חריגה כלשהי זה היה צריך להיות בצורה מכובדת", אמרו.
בעיריית רעננה הגיבו בחריפות לאירוע: "עיריית רעננה מודה לאביב גפן על הופעה מדהימה שהרימה מעל 5,000 צופים על הרגליים. לצערנו, משטרת ישראל בחרה לפעול בצורה גסה בסוף המופע, ובשעה 23:00 בדיוק סגרה את מערכת ההגברה מבלי לתת לאביב גפן לסיים את ההופעה בצורה מכובדת. חבל לנו עבור אלפי הצופים שנאלצו לחוות סיום שכזה למופע. ובהזדמנות זו נודה לזמר אביב גפן שנת את כל כולו עד השנייה האחרונה".
ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בהופעה שהתקיימה אמש בהתאם לתנאי הרישוי כפי שנקבעו בחוק. זאת בהתאם לתנאים, שהינם ידועים ומוכרים למפיקי האירוע ובהתאם לחוק הרעש, המופע הסתיים בשעה 23:00. נמשיך לאכוף את החוק באמצעות הכלים שניתנים לנו מכוח החוק במטרה למנוע ולטפל במטרדי רעש ולשמור על איכות חייהם של תושבי האזור".