הכירו את זיו בן עזר בן ה-17 מכפר סבא שהחל לאחרונה את צעדיו הראשונים בקבוצת הנוער המצליחה של הפועל רמת גן אפרים, ויש כבר מי שמסמן אותו כאחד התקוות הגדולות של ההגנה בכדורגל בישראל.
1 צפייה בגלריה
זיו בן עזר. יגיע רחוק
זיו בן עזר. יגיע רחוק
זיו בן עזר. יגיע רחוק
(צילום: פרטי)
בן עזר, שיחק 10 שנים בכל המחלקות של הפועל כפר סבא והיה קפטן הקבוצה, אך מימוש חלומו בבוגרים הפך למציאות דווקא ברמת גן.
לאחרונה, הצליח בן עזר להשתחל לקבוצת הנוער של הקבוצה המצליחה מהמרכז ולשחק בה אחר כבוד כשחקן מן המניין. קדמה לכך עונה אינטנסיבית של השחקן בקבוצת הנערים של הפועל באר שבע, לשם היה נוסע כל יום בכוחות עצמו ובתמיכה מלאה של אביו אריק בן עזר.
מומחים לכדורגל שעקבו מקרוב אחר בן עזר המשחק בתפקיד בלם ומגן שמאלי בשנים האחרונות יודעים לומר כי מדובר באחד השחקנים בעלי הפוטנציאל הגדול למימוש בחלק ההגנתי הכה מאתגר את קבוצות הכדורגל בישראל, ואין זה מן הנמנע כי עוד נשמע עליו רבות: "צריך לזכור", אומרים המומחים, "כי תפקידי ההגנה בעיקר בכדורגל הישראלי מאוד מאתגרים. באירופה מחנכים מקטנות את הנער או הילד להיות שחקן הגנתי, כך זה בכל הקבוצות הגדולות, בפועל מה שקורה שרוב בני הנוער רוצים להיות בתפקידי קישור והתקפה, וכך נוצר מחסור במגינים אותנטיים על המגרש שנולדו לתפקיד.
"מה שקורה בפועל שאחר כך, שהנערים כבר גדלים, מסיטים אותם מהקישור ההתקפי להיות מגינים, והתוצאות הם לא משהו. בן עזר נולד לתפקיד וההבנה ההגנתית שלו, היא כבר אסטרטגית ולא רק טקטית בחלק זה של המגרש. הוא עוד יגיע רחוק".