חברת G City, המפעילה את מתחמי G ברחבי ישראל, מדווחת על שוכרים חדשים במתחם G כפר סבא – עסקים ורשתות מובילות מתחומי ההלבשה, המזון והלייף סטייל.
2 צפייה בגלריה
מתחם ג'י כפר סבא
מתחם ג'י כפר סבא
מתחם ג'י כפר סבא
(צילום: יניב מזרחי)
רשת ההלבשה וההנעלה פקטורי 54 תפתח בתחילת אפריל חנות אאוטלט מרהיבה בשטח של כ-1,300 מ"ר במתחם החיצוני סמוך לסינמה סיטי, ותציע למכירה מעל 140 מותגים בינלאומיים הכי נחשבים במחירים מוזלים; רשת האופנה לגבר מאניה ג'ינס פתחה חנות בשטח של כ-110 מ"ר בקומת הקרקע של הקניון; רשת בגדי הילדים נוייז (NOIZZ) פתחה חנות בשטח של כ-75 מ"ר גם כן בקומת הקרקע; למתחם הצטרפה גם קצביית אנגוס דאבח המציעה שלל בשרים טריים קפואים ומוצרים משלימים במחירים אטרקטיביים, בחנות בשטח של כ-300 מ"ר במתחם החיצוני.
כמו כן, נפתחו לאחרונה חנויות של רשת אופטיקה הלפרין בשטח של כ-50 מ"ר ודוכן של בי פרש, המציע מגוון משקאות, מיצים ושלל מוצרים טעימים למבקרי הקניון. בקרוב תפתח חנות דו קומתית של רשת מוצרי השינה אירופלקס בשטח של כ-650 מ"ר.

2 צפייה בגלריה
קניון ג'י כפר סבא
קניון ג'י כפר סבא
קניון ג'י כפר סבא
(צילום: יח"צ)

בתוך כך, חברת G City ביצעה מהלך צרכני חשוב ופותחת את מתחם G כפר סבא גם בימי שבת החל מ-16 במרץ. למתחם הפאוור סנטר החיצוני במתחם G כפר סבא שכבר פעיל בשבת - במסעדות, חנויות ומתחמי פעילות לילדים - מצטרפות גם רשתות האופנה בקניון הסגור במתחם.
בין הרשתות ובתי העסק שיפתחו בשבת, ניתן לציין את כל קבוצת פוקס (אמריקן איגל, מנגו, ללין, מיננה, פלאיינג טייגר, בילבונג ועוד) H&M, קבוצת קסטרו (קסטרו, הודיס, טופ טן, קרולינה למקה, איב רושה ועוד), רנואר, S WEAR, Twenty Four Seven, מותג האיפור סקארה, אפרודיטה, קרייזי ליין, בוגארט, סוהו, גולברי, נעלי נמרוד, ורדינון, קולומביה ועוד. חנות האאוטלט החדשה של פקטורי 54 תהיה פתוחה גם היא בשבת.
כל אלה מצטרפים לרשתות ובתי העסק שכבר היו פתוחים בשבתות במתחם G כפר סבא, וביניהם מתחם הסינמה סיטי, הבאולינג והפעלטון, מתחם הנינג'ה פליי פארק, רשת ACE, אופיס דיפו, רשתות הביגוד וההנעלה אליטל, פוט לוקר, אורבניקה, מגה ספורט, דקטלון, דרים ספורט, נייקי, אדידס, מנגו, פוקס ועוד. גם המסעדות מקדונלד'ס, בנדיקט, פיאנו פיאנו, זוזוברה, ג'פניקה, ביר גארדן וריבר, היו פתוחות, וכמובן הסופר פארם.
שעות פתיחת החנויות בשבת החל מ-11:00 ועד 23:00. בשבתות הקרובות בין השעות 12:00-17:00 תתקיים פעילות לילדים במתחם G כפר סבא – שעת סיפור אינטראקטיבית בהובלת שחקנים ברוח ספרי ילדים מוכרים, ולאחר מכן פעילות יצירה לפי התכנים שיוצגו. כמו כן, יהיה דוכן של שזירת צמות לילדות ולאמהות.

קראו גם:

עינת צברי, מנכ"לית מתחם G כפר סבא, "אנו ממשיכים כל העת לגוון ולהרחיב את תמהיל בתי העסק במתחם G כפר סבא, ולהציע ללקוחותינו מגוון רחב של חנויות שעונות על כל הצרכים של המבקרים – החל מרשתות אופנה, מסעדות ובתי קפה, חנויות פנאי ובידור, וחנויות נוספות לצרכי היומיום – ועכשיו כל אלה יהיו זמינים גם בשבתות לרווחת לקוחותינו. אנו מברכים את החנויות שהצטרפו ויצטרפו בקרוב למתחם ומזמינים את אזרחי ישראל לבוא ולקנות ולבלות במתחם G כפר סבא גם בשבת".