בימים אלה נערכת עיריית כפר סבא לציון חג פסח, שיתקיים השבוע הרביעי של חודש אפריל, כאשר בין היתר נערכת העירייה לקראת שינויים שיתקיימו בהסדרי פינוי האשפה, ויחד עם המועצה הדתית לקראת מכירת חמץ, מוקדים להגעלת כלים ועוד – שאת הפרטים עליהם ניתן יהיה לקבל דרך המוקד העירוני 106 או באתר העירייה.
3 צפייה בגלריה
אירועי פסח כפר סבא
אירועי פסח כפר סבא
אירועי פסח כפר סבא
(צילום: shutterstock)
לקראת חג פסח, יתקיים כבר ביום חמישי השבוע, 11/4 אירוע "שוקיפוד" - שוק של מתנות לקראת פסח, בהובלת מרכז קיפוד ואגף הקיימות, כאשר הדוכנים שיוצבו במסגרת האירוע יהיו כולם עסקים מקיימים או חברתיים, 90 אחוז עסקים מקומיים של תושבי העיר, כאשר המוצרים שיוצעו למכירה הם מוצרים מהטבע, מוצרים בשימוש חוזר או מוצרים שיוצרו על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים.

3 צפייה בגלריה
אירועי פסח כפר סבא
אירועי פסח כפר סבא
אירועי פסח כפר סבא
(צילום: רמי זרנגר)

בנוסף, יתקיימו ברחבי העיר אירועי "עושים סדר בארון" – שווקי יד שנייה בגינות הציבוריות, במסגרתן יוכלו תושבים להציג ולמכור מוצרים יד שנייה שאין בהם צורך ולרכוש מוצרים משכניהם. כמו כן, יוכלו תושבות ותושבי העיר ליהנות מסדנאות ואירועי הפנינג פסח במרכזים הקהילתיים ובמועדוני הגמלאים, פעילויות וסדנאות ייחודיות לחג במרכז ארט קיימא ובמוזאון כפר סבא, משחק "שביל העצים" לכל המשפחה – משחק הכולל מרוץ נושא פרסים בין העצים המיוחדים בעיר, הצגה לילדים עם מוגבלויות, אירועים למשפחות מיוחדות והקהילה הגאה, הרמת כוסית ופיקניק קהילתי בפארק העירוני ע"ש יצחק ולד ועוד.

3 צפייה בגלריה
סובב פארק כפר סבא
סובב פארק כפר סבא
סובב פארק כפר סבא
(צילום: רמי זרנגר)

כמדי שנה בחול המועד פסח, ביום שישי 19/4 יתקיים אירוע "סובב פארק כפר סבא", בהובלת רשות הספורט העירונית – אירוע רכיבה על אופניים לכל המשפחה, שיכלול בין היתר הפעלה ייחודית של רכיבה על אופני איזון לגיל הרך, מתקני רכיבה אתגרית והופעת פעלולים על אופניים – כאשר ניתן להתעדכן על כלל האירועים והפעילויות באתר העירייה.
כמו כן, במהלך חופשת החג, תתוגבר פעילות הרשות העירונית לביטחון קהילתי וסיירת ההורים העירוני, שיצאו מדי סוף שבוע לסיורים, יפגשו את בנות ובני הנוער, יבצעו פעילות הסברה בנושא בטיחות וביטחון ועוד.

קראו גם:

ראש העיר, רפי סער: "השנה אנו מציינים את חג הפסח בצל המלחמה, ברגישות והתחשבות במשפחות השכולות ובמשפחות החטופים, תוך שאנו ממשיכים לפעול לחיזוק החוסן הקהילתי וקיום אירועים במתכונת מצומצמת למען תושבינו אני מאחל לכל משפחת כפר סבא ולכל בית ישראל, שנדע כולנו ימים טובים יותר ושנדע לשמור על אחדותנו. חג חירות לכולם".