בחול המועד סוכות, בתאריך 18.10.19, תתקיים בכפר סבא תחרות טריאתלון הילדים השנתית. התחרות, המתקיימת בעיר מדי שנה, מהווה ומוגדרת כאליפות המדינה בטריאתלון ילדים, כשהפעם צפויים לקחת חלק בטריאתלון כ-300 ילדים בגילאי 13-8.
1 צפייה בגלריה
צילום המחשה: עיריית מודיעין
צילום המחשה: עיריית מודיעין
צילום המחשה: עיריית מודיעין
טריאתלון הילדים מתקיים זו השנה השביעית בכפר-סבא, בשיתוף קאנטרי כפר סבא, חברת "דנאל מוטורס" כפר סבא, איגוד הטריאתלון הישראלי ועיריית כפר סבא.
במסגרת התחרות, נדרשים הילדים לשחות, לרכב ולרוץ, כאשר ברשות הספורט העירונית מאפשרים לילדים לחוות את חוויית התחרות גם באימונים מקדימים, וכן להתחרות במקצה עממי, הכולל שחייה למרחק של 50 מ', רכיבה על אופניים למרחק של 3 ק"מ וריצה למרחק של 1 ק"מ.
התחרות, אותה יזמו ניל ברם וגיא גליק – בני נוער ספורטאים מהעיר - תחל בשעה 07:00, כאשר יריית הזינוק תתקיים בבריכת קאנטרי קלאב כפר סבא, כאשר המקצים מחולקים לפי גיל, מקצים עממיים לבנות ולבנות ומקצה עממי משפחתי. מיד אחרי מקצי השחייה, יצאו הילדים למקצי רכיבה על אופניים ברחוב בן יהודה. מקצי הריצה יתקיימו בשטח עפר צפונית לקאנטרי, כאשר גם מקצי הרכיבה וגם מקצי הריצה יכללו מקצי מיני ספרינט.
במקצה העממי ישתתפו שלשות או זוגות של ילדים עם הורה, כאשר המבוגר מבצע את קטע הריצה בלבד באורך של 1,000 מטר. כל משתתף, כולל הבוגרים, יקבל חולצה ומספר מתחרה, מדליית סיום, בקבוק מים וכריך.