נבחרת כדורשת ישראלית שהשתתפה במשחקי ה-Winter Corporategames ניצחה בטורניר הבינלאומי. הנבחרת שהורכבה ממדגם מייצג של נשות כדורשת ישראליות ובעיקר ממאמנות ונשים המובילות את הענף, הגיעה לטורניר שהתקיים בפויאנה ברשוב שברומניה על מנת לקדם את הענף. במסגרת הטורניר השתתפו קבוצות מכל רחבי העולם ב-15 ענפי ספורט שונים, ובסופו כאמור ניצחה בטורניר הכדורשת הנבחרת הישראלית הנהנית מיתרון מקצועי בתחום. כזכור, הענף שנהנה מהתקדמות עצומה בארץ נכנס לראשונה למכביה האחרונה.
מרב צימרמן מנכ"לית איגוד הכדורשת ותושבת כפר סבא אמרה לאחר הטורניר: "מדובר למעשה בטורניר של חברה בינלאומית שמקיימת תחרויות בעיקר עבור מקומות עבודה. אנחנו משתפים איתם פעולה כדי לקדם את ענף הכדורשת. בסופו של דבר המטרה שלנו הוא להפוך את הכדורשת לספורט בינלאומי. בינתיים בחו"ל ההשתתפות בענף היא מועטה והשאיפה היא לקדם את ההיכרות עם המשחק".
ה-Corporategames החליטו לשתף פעולה איתנו כדי להנגיש את ענף הכדורשת לכל העולם. המדינה שהכי נוחה באמת לשלב בה את הענף היא רומניה, גם מאחר שזו מדינה קרובה יחסית וגם משום שהרומנים אף הם מקדמים את המשחק. קבוצות רומניות אף מגיעות לארץ להתחרות בטורנירים שלנו בארץ".