כיום כבר הצלחנו להבין שאין מה לעשות - העולם מתקדם בצעדי ענק ואנחנו צריכים לעמוד בקצב בשביל לא להישאר מאחור. האינטרנט הוא מקור עצום למידע וידע ויכול לעזור לנו להגדיל את כמות ההכנסות של העסק שלנו בצורה משמעותית. אחת הדרכים ובהם אפשר לפרסם את העסק שלנו היא ברשתות החברתיות ופייסבוק בפרט שבה כ- 3.69 מיליון משתמשים רשומים בישראל.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: freepik
אילוסטרציה. צילום: freepik
אילוסטרציה. צילום: freepik
על פי נתונים, 50.24% מהאוכלוסייה בישראל רשומים בפייסבוק, שהם 70.2% מהאוכלוסייה הגולשת באינטרנט. 53% ממשתמשי פייסבוק בישראל הם גברים ו-47% נשים.
שירותי קידום אתרים בפייסבוק הינו תחום חדש יחסית שנוצר בשנים האחרונות בעקבות שליטה של הרשת החברתית פייסבוק על כלמעלה מתשעה מאות אלף משתמשים ברחבי בעולם.
הנושא של קידום אתרים בפייסבוק הוא נושא שמאד מתפתח בכל יום ויום שעובר, ובעקבות כך בעלי האתרים שרוצים להביא את העסק שלהם לחשיפה נרחבת ככל האפשר חייבים להפגין נוכחות בפייסבוק.
קידום האתרים בפייסבוק יכול להיעשות באמצעות יצירה של קבוצה שיכולה להיות בכל נושא ובה האנשים שנמצאים בה דנים בדברים הקשורים לנושא הקבוצה ושם אפשר לקדם עסק או כמעט כל דבר אחר.
הדרך של פתיחת משתמש בפייסבוק ובה אנו מציגים את השירותים או המוצר שלנו וחושפים אותו בפני משתמשים רבים שנמצאים בפייסבוק באופן פעיל.
דרך נוספת הינה הדרך של בניית דף והוא כל שיווק מומלץ מאד בפייסבוק, באמצעותו של הדף ניתן לשתף תמונות, סרטונים, תוכן ואפילו לבנות עמודים פנימיים.
עוד דרך לקידום בפייסבוק היא קידום בפייסבוק ממומן שמזכירה מעט את הקידום בגוגל ממומן ובה פייסבוק מציגה מודעה של העסק שלך או פרטי יצירת הקשר שלך, ובדרך הקידום בפייסבוק ממומן אפשרי לנהל קמפיינים בהתאם לפרמטרי נבחרי כגון מין, גיל או אפילו מיקום גאוגרפי.
לסיכום, קידום ברשת החברתית פייסבוק הוא קידום מאד מומלץ שיכול להוביל את האתר והעסק שלכם לחשיפה של קהל רחב מאד ובעקבות כך להביא ללקוחות פוטנציאלים רבים והגדלה משמעותית של כמות ההכנסות לעסק שלכם.
בחסות - https://seoup.co.il.