Sarona Space היא חלק מ- Sarona Partners, סביבה (Ecosystem) חדשנית לצמיחה עסקית שהוקמה ע"י איש העסקים היהודי-צרפתי פיליפ בואזיז, יו"ר ומייסד קבוצת Prodware, וכוללת קרן השקעות, מתחמי עבודה משותפים ומאיץ עסקי לחברות סטארט-אפ.
1 צפייה בגלריה
אחד האגפים במתחם העבודה המשותף של Sarona Space בכפר סבא (צילום: דודו כנען)
אחד האגפים במתחם העבודה המשותף של Sarona Space בכפר סבא (צילום: דודו כנען)
אחד האגפים במתחם העבודה המשותף של Sarona Space בכפר סבא (צילום: דודו כנען)
המתחם החדש, המצטרף לשני מתחמים קיימים של החברה בתל-אביב, כולל 43 משרדים ועמדות חלל פתוח בקומה 14, שמרביתם כבר הושכרו, ו-42 משרדים בקומה 16 שכבר מאוישים במלואם.
מתחם העבודה המשותף כולל שבעה חדרי ישיבות, מתחמי אירועים, חדר כושר חדשני ומאובזר, שני מטבחים, טרקליני מנוחה, אינטרנט במהירות גבוהה ללא הגבלה, שירותי הדפסה, דואר ועוד.
"הקמנו ב-Sarona Space כפר סבא תמהיל מנצח בין ביזנס ליזמות" אמר יוסי חיימוב מנכ"ל Prodware-ישראל ושותף ב Sarona Space. "החיבור בין Prodware, חברת הי טק בינלאומית גדולה עם גישה לאלפי לקוחות ברחבי העולם יחד עם יזמות וחדשנות, מייצרת סינרגיה מיוחדת במינה. מעבר לשירותים הרגילים שמציעים מתחמי עבודה משותפים, החברות במתחם מקבלות תיקוף למודלים העסקיים שלהן וגישה לעולם באמצעות Prodware, בעוד Prodware ולקוחותיה נהנים מחדשנות, יצירתיות ומגע יומיומי עם יזמים וטכנולוגיות חדשות".
"המתחם של Sarona Space הוא מתחם העבודה המשותף הראשון והיחיד באיזור צומת כפר-סבא – רעננה" אמרה רונית שבירו, בעלים משותף של חברת רמי שבירו הנדסה, בניה והשקעות בע"מ, מבעלי קניון כפר סבא הירוקה.
"הבניין הינו חדשני ביותר, תואם לדרישות העדכניות של התקופה העכשווית, ונבנה עם דגש על נוחות המשתמשים, כולל שתי דרכי כניסה לרכב המנגישות בצורה מירבית את המקום. הבניין ממוקם בליבו של קניון המעניק את כל שירותי הקהילה לרבות מסעדות, קופות חולים, חנויות וכדומה, שדיירי הבניין נהנים מהם בהישג יד".