אם אתם מתגוררים בשרון, ומתכננים הובלת דירה לכפר סבא או ממנה, בוודאי חיפשתם חברת הובלה מקומית בשרון שתציע מחיר אטרקטיבי, ותהיה פנויה בתאריך המבוקש. אתר חדשני הופך את התהליך לשקוף, מהיר וחסכוני במיוחד באמצעות מודל יחודי המבוסס על שיטת המכרזים. אז איך שלושה יזמים מרמת גן הפכו את עולם ההובלות לפשוט יותר באמצעות הצעת מחיר להובלת דירה בכפר סבא, שמגיע אליכם ישירות למייל, בצירוף מספר הצעות מתחרות?
הכירו את Get Moving
אתר גט מובינג מצליח כבר מספר שנים לשנות את הדרך בה משפחות ובתים פרטיים, לצד משרדים ולקוחות עסקיים, מזמינים את שירותי ההובלה שלהם. באמצעות מילוי טופס פשוט הכולל את כל פרטי ההובלה לרבות הכתובות של הבית שאתם עוזבים וזה שאליו תכנסו, הציוד העובר עמכם והתאריך המדוייק של ההובלה (עד לרמת השעה שבה תרצו שהמובילים יכנסו בדלת...) אתם מתחילים מכרז און ליין. חברות שונות הפועלות באזור שלכם בודקות את לוח הזמנים שלהן, ואם הוא פנוי שולחות לכם הצעת מחיר להובלה.
1 צפייה בגלריה
גט מובינג לוגו
גט מובינג לוגו
גט מובינג לוגו
(גט מובינג לוגו)
איך תבחרו את החברה המתאימה לכם ביותר?
יש משפחות המעדיפות לקבל מיידית את ההצעה הזולה ביותר, ואחרות יעדיפו לקרוא מעט חוות דעת מלקוחות נוספים של החברה. אך איך תדעו כי ההמלצות שאתם קוראים הן אכן אותנטיות, ולא נכתבו על ידי אנשים שמעולם לא עשו הובלה אחת עם החברה? לצד הצעות המחיר לכל חברה יש דף ובו חוות דעת מלקוחות שערכו הובלה באמצעות מכרז. ביקורות אמיתיות, בהן תגלו את כל הסודות הקטנים של חוויית המעבר של אחרים, ותוכלו לדעת בדיוק מה מצפה לכם. מה היתרונות הנוספים של שיטה זו?
שוברים את המונופול – ומורידים את המחירים
עד היום, בעידן האינטרנט, החברות ששלטו בשוק היו אלה ששילמו הון על מנת להופיע בעמוד הראשון של גוגל. חלק מהעלויות האלה נוספו, בסופו של יום, גם להצעות המחיר שנתנו לכל לקוח. אתר Get Moving "ניער" את התחום ואפשר לכל חברה המעניקה שירות איכותי במחיר הוגן להגיש הצעה במכרז. כך, אתם מקבלים מספר אפשרויות של חברות שכבר הוכיחו כי יש בידם את הביטוחים הנדרשים, את הרכבים המתאימים, וסייעו למאות משפחות כמוכם לבצע מעברים בצורה חלקה, אדיבה ובמחיר אטרקטיבי. אך האם מחיר זה עשוי להשתנות?
רגע...ומה עם מחיר ההובלה, האם הוא עשוי להשתנות ביום שנעבור?
כאשר אתם מזמינים את ההובלה אתם מעדכנים את פרטי הציוד שעובר, האם יש מדרגות בנקודת המוצא או היעד, והאם הציוד יכול לרדת במעלית או בגרם המדרגות (לעתים תזדקקו גם למנוף על מנת להוציא את הציוד מהחלון). אתם בוחרים את החברה שהעניקה לכם את המחיר המועדף, לאחר שקראתם את חוות הדעת, והאתר בונה עבורכם טופס הזמנה, הכולל את המחיר המוסכם. ביום ההובלה, כל עוד אין ציוד נוסף שאתם מתכוונים להעביר ולא נרשם – המחיר ישאר בדיוק לפי ההצעה המקורית.
אז בפעם הבאה שאתם עוברים דירה – אל תשכחו להתחיל מכרז, ללא כל תשלום מצדכם, באתר Get Moving