מתחם אגרון בכפר סבא לבניית פרויקט פינוי בינוי בן 114 דירות חברת ינוב הגיעה לרוב הדרוש של בעלי הדירות במתחם אגרון בכפר סבא לבניית פרויקט פינוי בינוי בן 114 דירות, בנוסף החברה כבר החתימה 90% מבעלי הדירות במתחם גאולה הסמוך, ומתמודדת על מתחם גלר שבו עוד כ-120 דירות.
2 צפייה בגלריה
מתחם אגרון בכפר סבא
מתחם אגרון בכפר סבא
מתחם אגרון בכפר סבא
(צילום: שביט צילומי אוויר)
עוד התקדמות בפרויקט התחדשות עירונית של חברת ינוב באזור השרון. החברה הגיעה לרוב הדרוש בחוק מקרב בעלי הדירות במתחם אגרון בכפר סבא, המאפשר לקדם את הפרויקט. מדובר בפרויקט פינוי בינוי הכולל בניית שלושה בניינים חדשים ובהם 114 דירות חדשות ושטחי מסחר, שייבנו במקום 4 בניינים ישנים שבהם 36 דירות.

2 צפייה בגלריה
מתחם ששת הימים בכפר סבא
מתחם ששת הימים בכפר סבא
מתחם ששת הימים גלר וגאולה בכפר סבא
(צילום הדמיה: דרמן ורבקל אדריכלות)

החברה החתימה את הרוב הדרוש מבעלי הדירות על הסכמי פינוי בינוי במתחם זאת בנוסף לחתימה של כ-90% מבעלי הדירות במתחם גאולה הסמוך לבנייה של 151 דירות ושטחי מסחר וכיום החברה מתמודדת על מתחם שלישי ברחוב גלר הסמוך שבו עוד כ-120 דירות. כל המתחמים הינם חלק ממתחם ששת הימים – כפר סבא, שהוכרז כמיועד לפינוי בינוי במסלול מיסוי על ידי הרשות להתחדשות עירונית, והתב"ע למתחם כבר מאושרת.
מתחם אגרון והמתחמים הנוספים שנמצאים כבר בתכנון לפני היתר, מייצרים רצף תכנוני של שטחים ירוקים עם מערכת שבילים ירוקה, מוקדי תרבות ופנאי לדיירים. הוא ממוקם במרכז העיר כפר סבא, בסמיכות לקניון ערים ומרכזי מסחר ופנאי אחרים, ובקרבתו שלל גינות ציבוריות. הנגישות התחבורתית לאזור גבוהה – קרבה לתחנת רכבת ישראל ולעורקי תנועה מרכזיים כמו כביש 531 וכביש 4.
קראו גם:

לדברי דויד קבסו, סמנכ"ל פיתוח עסקי ואחראי על תחום ההתחדשות העירונית בחברת ינוב, "אנו מודים לבעלי הדירות על האמון שנתנו בנו, ופועלים כעת לתכנון פרטני של המתחם מול הרשות המקומית. הפרויקט מתוכנן לתת לדיירים מענה "קהילתי זורם" בין תתי מתחמי המגורים המשולבים בתוכם חדרי סטודיו ייעודיים מועדוני דיירים מרווחים, מסחר קל ומדשאה חיצונית המשלבת עמדות טעינה מהשמש וממוקם במיקום אידאלי במרכז כפר סבא, בקרבת מוקדי הבילוי הפנאי והמסחר המרכזיים, כדוגמת קניון ערים כפ"ס וכיכר המושבה בהוד השרון, בקרבה לתחנת הרכבת ובתי הספר, והוא צפוי לשפר משמעותית את איכות החיים של הדיירים הוותיקים. הפרויקט מצטרף לפעילות ענפה של חברת ינוב בכפר סבא ובאזור השרון בכלל".