עצוב: גרי אברמוביץ’, איש הכדור-עף של כפר סבא, שבעברו היה פעיל בזרועות הבטחון החשאיות של המדינה, נפטר בסוף השבוע. הותיר אחריו את עופרה, יו"ר המאמנט, שתי בנותיו, ימית וחן ורבים מתושבי העיר המומים וכואבים.
3 צפייה בגלריה
גרי אברמוביץ
גרי אברמוביץ
גרי אברמוביץ
(צילום: אסף פרידמן)
גרי נולד וגדל בכפר סבא, למד בתיכון כצנלסון, היה צנחן בסיירת חרוב ואיש זרועות הבטחון, שחקן כדורעף וחובב ספורט מושבע. בשנת 74 החליף את עמי אברוצקי מזכיר "הפועל" המיתולוגי. בתפקיד זה שימש עד 1983 – שנות מהפך באגודה. מ 6 ענפים גדלה האגודה ל 16 ענפים.לפני כשלוש שנים זכה גרי בפרס על מפעל חיים.

3 צפייה בגלריה
גרי אברמוביץ ז"ל ואשתו עופרה
גרי אברמוביץ ז"ל ואשתו עופרה
גרי אברמוביץ ז"ל ואשתו עופרה
(צילום: פרטי)

יו"ר ההסתדרות בהוד השרון וכפר סבא שאול דור ספד לו: "גרי אברמוביץ ז"ל חבר כאח לי היקר איננו איתנו. נשוי לעופרה יו"ר המאמנאט ואבא לימית וחן. גרי הראשון שנתן אמונו ביכולתי ומינה אותי לרכז (מנכ"ל) הפועל כפר סבא. לאחר מלחמת יום כיפור ושחרורו מהמילואים ומסיירת חרוב נבחר ליו"ר אגודת הפועל כפר סבא וממשיך דרכו של עמי אברוצקי. ביכולתו המקצועית הוביל את האגודה להישגים חסרי תקדים בכל ענפי הספורט כולל זכייה בגביעי המדינה ואליפויות המדינה בכדורגל ובכדורעף.

3 צפייה בגלריה
אהבתו הגדולה הייתה כדורעף
אהבתו הגדולה הייתה כדורעף
אהבתו הגדולה הייתה כדורעף
(צילום: הפועל כפר סבא כדורעף)

קראו גם:

"בשנים האחרונות גרי ורעייתו עופרה הובילו בהתנדבות את מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא לתארים רבים וזכיות באליפויות וגביעים רבים בקבוצות הבנות וקבוצות הבנים והקימו מחלקת נוער מהטובות בספורט הישראלי גרי שימש בצללים במערכות הבטחון ותושבי מדינת ישראל וזרועות הבטחון הודו לא פעם לגרי על שבזכותו פעילותו הבטחונית ניצלו ועדיין ממשיכים להינצל חייהם של כוחות הבטחון ושל אזרחי מדינת ישראל. עצוב".