תמונה אחת שצעירה העלתה לפייסבוק שלה יחד עם בן זוגה הציתה אש מכיוונה של בת זוגו לשעבר, והשבוע הנושא הגיע לבית המשפט כאשר בת הזוג הנוכחית ביקשה מהאקסית צו הרחקה.
1 צפייה בגלריה
ביקשה צו הרחקה
ביקשה צו הרחקה
ביקשה צו הרחקה
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
על פי פרוטוקול הדיון שהתקיים השבוע בבית המשפט, הצעירה גרה עם בן זוגה, אשר לו מערכת יחסים קודמת ממנה יש לו ילדים. הצעירה הגיעה לבית המשפט השבוע וביקשה צו הרחקה מהאקסית לאחר שזו החלה להטריד אותה ולאיים עליה אחרי שפרסמה תמונת פייסבוק משותפת עם בן זוגה.
על פי הפרוטוקול, הצעירה כלל לא מכירה את בנותיו של בן זוגה, אך האקסית טוענת שהיא זו שמרחיקה ביניהם. היא מספרת בבית המשפט כיצד החלה לספוג איומים לאחר העלאת התמונה המשותפת ולאחר שלא הגיבה קיבלה הודעות ממשתמשים אחרים בפייסבוק ובהן איומים מהאקסית שתמרר את חייה
הצעירה שעבדה עד לאחרונה במרכז רפואי באיזור, מספרת שהאקסית פנתה למשרד הבריאות ודיווחה שהצעירה אוספת נתונים אודותיה ואודות ילדיה. לאחרונה אף פנתה לאמה של הצעירה תוך שהיא מאשימה את הצעירה בהרחקת האב מילדיו. עוד היא טוענת שהיא מקבלת אין ספור הודעות מהאקסית ולכן הגיעה לבית המשפט, אך חששה עד עתה לבצע את המהלך.
בבית המשפט הובהר לצעירה שלא מדובר במקרה שמצדיק מתן צו במעמד צד אחד וכי ראוי שהדברים יתבררו בנוכחות בן הזוג ובת הזוג לשעבר, אך הצעירה הדגישה שאינה מעוניינת לעמוד מול האקסית בבית המשפט ואין לה כל רצון לקיים קשר איתה.
בנסיבות אלו ומשלא התקיימו התנאים למתן הצו – הבקשה נדחתה.