"מהפחד, הילד שלי נכנס לממ"ד": לאחרונה אופנוענים משפרי מכוניות ורוכבי טרקטורונים נוהגים במהירות ברחובות העיר ברעש מחריש אוזניים, עם אגזוז מרעיש במיוחד, שנועד להעצים את הרעש ברחובות העיר, בעיקר בשעות הלילה: "ככה אי אפשר להמשיך".
1 צפייה בגלריה
רעש מחריש אוזניים
רעש מחריש אוזניים
רעש מחריש אוזניים
(צילום: מסך, יוטיוב)
קראו גם >>>
"הם יוצאים בחבורות ברעש גדול שמקפיץ לתושבים את הלב ומפריעים להם בשנתם. מדובר בתופעה שמטרידה מאוד את התושבים החשים חסרי אונים למול אוזלת היד שמגלים הרשויות", מתלוננים תושבים המתגוררים במזרח העיר ובמרכזה, "הרעש הוא מחריש אוזניים, ומקפיץ את כל הבניין".
ד. ו מספר: "המצב נהיה גרוע מיום ליום, או מלילה ללילה, זה קורה אני בין השעות 01.00 ל02.00 מספר אופנועים וגם מכוניות עושות מירוצים או סתם דוהרים לאורך ויצמן או בן יהודה ומקפיצים את התושבים. לפעמים זה רעש של פיצוץ אדיר שמתחיל את הנסיעה. מהפחד של הפיצוצים הילד שלי נכנס לממ"ד לפני שבועיים".
ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק מסר כי "התופעה המסוכנת של מרוצי מכוניות בכביש הציבורי כבר גבתה חיים לא פעם... מרוצי המכוניות נערכים לרוב בעזרת כלי רכב שעברו שיפורים ושינויים במנוע וזאת במטרה להגדיל ולהגביר את מהירות נסיעת כלי הרכב. כל שינוי ברכב שלא באישור משרד התחבורה והבטיחות בדרכים מהווה עבירה על החוק".
מהעירייה נמסר: "תלונות שהגיעו למוקד העירוני הופנו למשטרה".