עיריית כפר סבא רכשה שני אופנועים נוספים, חדישים ומשוכללים ליחידת האופנועים של השיטור העירוני.
1 צפייה בגלריה
האופנועים החדשים של היחידה
האופנועים החדשים של היחידה
האופנועים החדשים של היחידה
(צילום: דוברות עיריית כפר סבא)
קראו גם >>>>
נוכח גל הפיגועים האחרון ברחבי הארץ, עיריית כפר סבא באמצעות אגף הביטחון ממשיכה לתגבר את כוחות ברחבי העיר, למען שמירה על ביטחונם האישי של כל תושבות ותושבי העיר. במסגרת זו, אגף הביטחון של עיריית כפר סבא רכש שני אופנועים חדישים המשוכללים ביותר בשוק.
שני האופנועים הם מסוג voge 500dsx, מבית מוטור 24, אשר זכה במכרז היוקרתי של משטרת ישראל, ומצליח מאד גם בשוק הפרטי, מציג יכולות מרשימות בסביבה אורבנית, בכבישים בינעירוניים וגם בשטחים עם עבירות קשה, והוא מצויד בגלגלים מותאמים לכביש ולשטח, מיגונים היקפיים והמון אלקטרוניקה שימושית ובטיחותית, ומכלולי מתלים ושילדה מהמתקדמים בשוק. בנוסף הותקנו על האופנועים החדשים מערכת כריזה כולל אורות מהבהבים ("צ'קלקות"), ומצלמה המצלמת בזמן אמת מקדימה ומאחורה.
בנוסף, צוותי השיטור מוגנו בציוד הכי מתקדם לרכיבה כולל ביגוד מתאים למיגון הרוכב והמורכב, כולל קורס נהיגה מתקדם שהצוותים ישלחו בהמשך. יחידת האופנועים של השיטור עירוני שודרגה משמעותית למענה מהיר בעיר כמעט בכול תנאי שטח. האיפיון טרם ביצוע הרכש החדש בוצע יחד עם צוות מקצועי בניהולו של ליאור ממוטור 24.
רפי סער, ראש העיר: "הגדלת צי האופנועים של השיטור העירוני היא חלק משינוי כולל בתפיסת הביטחון והאבטחה שאנו מובילים בעיר. חילקנו את העיר לגזרות, ובכל גזרה יפעל צוות מאבטחים מיומן, נייד וחמוש, שייתן מענה איכותי ומקצועי. השיטה החדשה תעלה את יכולת ההרתעה, רמת הביטחון, תחושת הביטחון וזמן התגובה ואיכותה".