בסוף חודש אוקטובר יתקיימו הבחירות לעיריית כפר סבא, אך כבר עכשיו נורתה יריית הפתיחה המשמעותית של הבחירות, עם השקת הקמפיין של יו"ר סיעת כפר סבא מתקדמת, הדר לביא.
2 צפייה בגלריה
הדר לביא בהכרזה
הדר לביא בהכרזה
הדר לביא בהכרזה
(צילום: פרטי)
בהשתתפות מאות תושבים הודיעה אמש (רביעי) יו"ר סיעת כפר סבא מתקדמת הדר לביא על התמודדותה לראשות עיריית כפר סבא.
לביא שהפתיעה את כולם בבחירות הקודמות והכניסה 3 מנדטים למועצת העיר ואף הייתה קרובה לעלייה לסיבוב השני, מסתמנת כמועמדת משמעותית בבחירות אלו.
הדר לביא היא כפרסבאית שורשית (עברה לעיר בגיל שנתיים) אשר התחנכה וגדלה כאן בעיר, מכירה היטב את צרכי התושבים ומחוברת מאוד לשטח. להדר יש נסיון מנהיגותי עשיר מהצבא, היא שירתה במשך 12 שנים כקצינה ומפקדת ביחידת 8200. לצד הנסיון הצבאי וההכרות עם העיר מציגה לביא גם עשור של פעילות עירונית בועד מרכז העיר, מועצת הנשים העירונית ובמועצת העיר.

2 צפייה בגלריה
הדר לביא
הדר לביא
הדר לביא
(צילום: רמי זרנגר)

במסגרת הקמפיין צפויה לביא להציג בחודשים הקרובים תוכניות מקיפות בכל התחומים החשובים לתושבי כפר סבא ובראשן התמודדות עם בעיות התחבורה בעיר, השבת הביטחון האישי והחזרת כפר סבא להיות עיר החינוך של ישראל. לביא מבטיחה להציג שיטה מיוחדת במסגרתה היא תשתף את התושבים והתושבות בבניית התוכניות השונות.
לביא: "כפר סבא היא הבית שלי. כאן גדלתי והתחנכתי. כאן הלב שלי. כאן היה ברור לי שאקים את משפחתי. יש לנו עיר עם פוטנציאל אדיר. עם זוגות צעירים לצד אזרחים ותיקים, הורים מעורבים ואיכפתיים, נוער ערכי ופסיפס נפלא של קהילות.
אבל בשנים האחרונות כפר סבא תקועה. היא תקועה בלי חזון, בלי פתרונות בלי מנהיגות. והיא תקועה עם מי שמעדיף יחסי ציבור על פני הקשבה אמיתית לתושבים.
קראו גם:
"הגיע הזמן לבטל את נתיב התחבורה הציבורית שתוקע את וייצמן. הגיע הזמן להחזיר לשולחן את תכנית המטרו ולהשקיע באמת בתחבורה. הגיע הזמן להחזיר את הביטחון ולפתור את מחדל קו התפר. הגיע הזמן לפיתוח עירוני אחראי עם פתרונות לזוגות צעירים, ולא לבנייה חסרת אחריות שפוגעת במרקם העירוני. הגיע הזמן להחזיר את כפר סבא להיות עיר החינוך של ישראל. והגיע הזמן להקשיב לצרכים של הקהילות השונות בעיר. הגיע הזמן למנהיגות שתממש את הפוטנציאל האדיר של כפר סבא. הגיע הזמן לראש עיר שתיקח את כפר סבא ללב"