מאות של תושבים הפגינו גם אמש (מוצ"ש) בשלושה מוקדים בעיר (ברחוב ויצמן לכל אורכו, צומת עליה ובן יהודה), והאווירה המתוחה בכפר סבא בעקבותם מדאיגה.
1 צפייה בגלריה
הפגנות המחאה בכפר סבא
הפגנות המחאה בכפר סבא
הפגנות המחאה בכפר סבא
(צילום מסך: חדשות 13)
קראו גם >>
בשלושת מוקדים אלו לא נרשמו אירועים חריגים אמש למעט מספר מפגינים בעד נתניהו שהסתובבו בעיר ברכבים וקיללו את המפגינים, אך באותם מוקדים בשבועות הקודמים אירעו מעשים חריגים ואלימים.
כך, אישה הותקפה ונזקקה לטיפול רפואי ליד גן הזיכרון ברחוב ויצמן בשבת הקודמת על ידי מפגין בעד נתניהו, בצומת עליה הגיע מפגין עם סכין, עוכב לתשאול במקום ושוחרר, ובצומת הפועל בן יהודה מפגינה ריססה בגז מדמיע תושב העיר שהגיע למפגינים ברכבו ואיים עליהם.
מפגינים שנכחו בהפגנות טוענים: יהיה כאן בסוף רצח. האווירה קשה, והאלימות מצד 'הביביסטים' מסוכנת. ואנחנו לא מדברים על קללות, אלא על אלימות ממש. יש עשרות מקרים שלא מדווחים של עימותים וחיכוכים רבים, ואנחנו רואים את השנאה בעיניים".
בחדשות 13 אמר אחד המפגינים אורי מי רז: "ברור לי שיהיה כאן בסוף רצח. בסוף יבוא מישהו שכרגע יושב בביתו, מנקה את הקנה של האקדח. הוא יחטוף קריזה, ייצא מהבית וידפוק למישהו כדור".
אילן מלמד הוסיף: "אבוי למדינה הזאת אם אנחנו נפחד לצאת מהבית למחות - זה יגמור את המדינה. דמוקרטיה לא יכולה להתקיים אם אזרח לא יכול לצאת למחות כי הוא מפחד מהמשטר או מהיריבים הפוליטיים שלו".
ראש עיריית כפר סבא רפי סער טען כי הוא מאוד מודאג מההתלהמות ומהאווירה המתוחה בעיר: "אני באמת מודאג. יש התלהמות ברשתות החברתיות וזה הגיע גם להתבטאויות מאוד קשות. הרמתי טלפון אישי לאנשים שאני מכיר כדי להרגיע אותם - 'למה לגדף, לקלל ולאיים?' הצלחתי להרגיע את הרוחות אצל חלקם ואני מקווה שההתלהמות תפסק".