ילדים זה שמחה ובחודש נובמבר השמחה גדולה במיוחד בזכות יום הילד הבינלאומי שמתקיים ב-20.11. לכבוד יום הילד, מתחם אושילנד יקיים חודש שלם של הטבות, מבצעים ופעילויות לילדים ללא כל תשלום עם מופעים של כוכבי ילדים, פעילות לכל המשפחה מדי יום כולל שבת וארוחת ילדים בקפה גרג ב-15 ש"ח בלבד (בימים ראשון עד חמישי).
1 צפייה בגלריה
צילומים: רמי זרנגר, יח"צ
צילומים: רמי זרנגר, יח"צ
צילומים: רמי זרנגר, יח"צ
החודש יתחיל נשבת הקרובה עם פסטיבל מוטורי, הילדים יוכלו להפוך לנהגי מירוץ במתחם סימולטורים של נהיגה הכולל כיסאות מירוץ עם מסכי LED המדמים את המירוצים הגדולים והמהירים בעולם. בנוסף יוצבו ברחבי המתחם 5 שולחנות משחק מהנים לכל המשפחה כמו שולחן הוקי אויר, שולחן פינג פונג, שולחן כדורגל, שולחן ביליארד, הוקי יהלום.
בימי ראשון יוקרנו סרטים ופופקורן ושתיה ב-35 שקל ביום ראשון הקרוב יוקרן סרט ההמשך ללהיט המבוסס על סדרת האנימציה האהובה "שון כבשון". הפעם חיי החווה השקטים של שון וחבריו הכבשונים משתנים מקצה לקצה, כאשר חייזרית קטנה וחמודה בשם לולה נוחתת ממש לידם. הורים לילדים קטנטנים יותר יוכלו ליהנות בימי ראשון ורביעי מפעילות בייבי משותפת להורים ולילדים.
בימי שני הילדים יהנו ממופעים של כוכבי ילדים והשבוע רוי בוי ילד הג'ונגל עם מופע חדש, לאחר הריקודים והמופעים יתקיימו בימי שלישי סדנת יצירה ושעת סיפור עם תיאטרון בובות כאשר בסדנה יצרו הילדים יצירה המשויכת לשעת סיפור ,בשלישי הקרוב סדנת כתר צפרדעים ושעת סיפור 'נרקיס מלך הביצה'.
ולפינאלה - בימי רביעי הילדים יוכלו להנות בפלייפארק בחצי מחיר עם מלווה בחינם וגם מסדנאות בישול בריא עם המנות האהובות עליהם כמו פסטה ברוטב עגבניות וסופלה שוקולד – במתכונת טעימה ובריאה במיוחד.
הכניסה חופשית
לוח פעילויות 2-8.11
יום שבת – 2/11 שבת מוטורית
ימי א' וד' -פעילות בייבי (פעילות לאימהות ותינוקות)
שעות הפעילות- 10:30-11:15, 11:15-11:45 לינק הרשמה לפעילות- http://bit.ly/בייבי
יום א - סינמה קידס- הקרנת סרט +פופקורן ב35 ₪ - שון כבשון עף על החלל מדובב
יום ב - מופע לילדים - רוי בוי
יום ג- סדנת יצירה ושעת סיפור תיאטרון בובות / שלישי בשלייקס
5/11 שעה 17.00 סדנת יצירה - כתר צפרדעים
שעה 18.00 שעת סיפור - נרקיס מלך הביצה
יום ד - סדנת בישול בריא- 17:00-19:00
יום ד' –כניסה פלייפארק 25 שח' מלווה חינם
במשך כל חודש נובמבר -ארוחת ילדים בקפה גרג ב-15 ש"ח בלבד.