פרויקט חדש ביוזמת אגף הנוער של עיריית כפר סבא ובשיתוף עם בית הדיור המוגן, "בית בכפר – כפר סבא", יאפשר לחיילים ולחיילות תושבי העיר לבצע שימוש חינמי במכבסת בית בכפר בסוף השבוע.
השירות יפעל בימי חמישי בין השעות 22:00-19:00, ובימי שישי בין השעות 16:00-12:00, בסניף בית בכפר ברחוב בן יהודה 71 בכפר סבא. כמו כן, החיילים יוכלו לעשות שימוש במתקנים נוספים במבנה בזמן שהם מחכים לניקיון הכביסה שלהם, בין היתר בספרייה, בלובי ובחצר המקום.
1 צפייה בגלריה
הכביסה עלינו | צילום ארכיון: ירון ברנר
הכביסה עלינו | צילום ארכיון: ירון ברנר
הכביסה עלינו | צילום ארכיון: ירון ברנר
על מנת להירשם לשירות החדש, יש על החיילים לפנות למרכז הצעירים בכפר סבא (לאתר מרכז הצעירים - לחצו כאן או בטלפון 09-7640720), ולהיפגש עם צוות המרכז שיסביר להם על השימוש במתקנים. מהעירייה נמסר כי רשת "בית בכפר" נרתמה אל השירות המוצע בהתנדבות מלאה. במקום קיימים מספר מכונות כביסה ומייבשים וכן מוצרי ניקיון כאבקה וכמרכך כביסה.
כמו כן, מבקשים לציין בעיריית כפר סבא כי מרכז הצעירים העירוני מציע שירותים נוספים עבור החיילים תושבי העיר, וביניהם יעוץ והכוונה למועמדים לשירות הצבאי, וכן במהלך השירות עצמו. בין הפעילויות שמוצעות לחיילים בסדיר ולבנות השירות הלאומי, ניתן למנות גם כניסה חופשית לאירועי היכל התרבות העירוני על בסיס מקום פנוי.
רפי סער, ראש עיריית כפר סבא, אמר: "השירות החדש, שהינו שיתוף פעולה בין העירייה ובית הדיור המוגן 'בית בכפר כפר סבא', הינה הדרך שלנו להראות לחיילים שלנו שהם חשובים ומוערכים, ושנעשה הכל על מנת לסייע להם במהלך שירותם הצבאי. השירות הזה הוא חלק מתוך מערך שלם של שירותים והטבות שאנו מציעים לחיילים ולחיילים שבדרך. אני מודה להנהלת 'בית בכפר - כפר סבא' על שיתוף הפעולה, ומזמין את החיילים לעשות כביסה ובמקביל גם ליצור קשרים עם דיירי הבית המוגן ולקיים את מצוות והדרת פני זקן. אני מזמין גופים נוספים בעיר להצטרף למיזם למען החיילים שלנו".
ברכה אישח מנהלת בית בכפר כפר סבא, הוסיפה: "אנו רוצים להודות לעיריית כפר סבא על שיתוף פעולה ייחודי זה, ושמחים לפתוח את שערי 'בית בכפר- כפר סבא', עבור החיילים והחיילות בכפר סבא. לצד השימוש בשירותי המכבסה, אנו מזמינים את החיילים להשתמש גם במתקני המבנה, ביניהם הספרייה, הלובי והחצר רחבת הידיים. כמו כן, זאת יכולה להיות הזדמנות טובה למפגשים מעניינים בין הדור הצעיר בעיר לבין הדור הוותיק".