1 צפייה בגלריה
דמויות של ילדים מתחת לתמרורים | צילום: דוברות עיריית הרצליה
דמויות של ילדים מתחת לתמרורים | צילום: דוברות עיריית הרצליה
דמויות של ילדים מתחת לתמרורים | צילום: דוברות עיריית הרצליה
עיריית הרצליה התגייסה למאמץ להפחתת מהירות הנסיעה ליד מוסדות לימוד בעיר – בדרך מאוד לא שגרתית. מחלקת פיקוח ובקרת תנועה של ההרצליינים הציבה בימים האחרונים דמויות של ילדים עשויות מקרטון בקנה מידה אמיתי ליד צמתים מרכזיים, וזאת מתוך הנחה שהדמויות יעוררו את תשומת הלב של הנהגים לכך שילדים עשויים לחצות את הכביש. מדובר בניסוי ראשון, כאשר בעירייה מתכוונים להעביר את הדמויות האלה מדי פעם לצמתים שונים ברחבי העיר.
כזכור, לפני כשנה, עיריית הרצליה ומשטרת גלילות, הציבו תאורה כחולה-אדומה בצירים ראשיים בעיר, בשאיפה לגרום לנהגים לחשוב שיש ניידת בסביבה ולהוריד מהירות. התאורה מוקמה באזורים מועדים לפורענות, שבהם נהגים נוטים להאיץ מעבר למהירות המותרת.
"הצבת דמויות הילדים היא מהלך מבורך שכן ההמחשה הזו תתרום לכך שנהגים הנוסעים במקומות הומי ילדים יראו לפניהם ילדים ולכן ייזהרו יותר ויאטו את מהירות נסיעתם", אמר ראש עיריית הרצליה משה פדלון.
מנכ"ל עיריית הרצליה יהודה בן עזרא: "עיריית הרצליה פועלת במגוון דרכים ואמצעים כדי לעודד נהגים לגלות משנה זהירות באזורים של גני ילדים ובתי ספר, והדמויות שהצבנו מהוות תזכורת חשובה לכך".