בסוף השבוע האחרון הוגש כתב אישום נגד יוסף עזרא (37) על דריסתה למוות של עובדת בית החולים מאיר בכפר סבא, אילונה ליכטר בת ה-39, אם לשלושה ילדים. לפי כתב האישום עזרא נהג תחת השפעת סמים ואלכוהול.
2 צפייה בגלריה
אילונה ליכטר ז"ל
אילונה ליכטר ז"ל
אילונה ליכטר ז"ל
(צילום: פרטי)
כזכור, בחודש מרץ השנה נהרגה ליכטר לאחר שיצאה לריצת לילה סמוך לכניסה למושב עין שריד שבמועצה האזורית לב השרון. על פי הפרקליטות, עזרא צרך קוקאין והיא תחת השפעת אלכוהול בזמן שנהג ברכב מסוג מרצדס. ביציאה מהמושב, כשהוא בנתיב הנגדי, הוא עקף רכב במהירות העולה מהמותר, כשבמהלך העקיפה הגיע רכב מולו, ואז הוא סטה בחדות ימינה על הכורכר, איבד שליטה, עלה על המדרכה - ופגע בעוצמה בליכטר שהייתה בריצה באותו זמן.

2 צפייה בגלריה
אילונה ליכטר ז"ל
אילונה ליכטר ז"ל
אילונה ליכטר ז"ל
(צילום: פרטי)

מחמת הפגיעה נהרגה ליכטר במקום, והותירה את בן זוגה פאשה וילדיה המומים וכואבים. "היא הייתה אישה מדהימה, אי אפשר לעכל את זה", אמרו קרובי משפחתה. "אנחנו המומים, קשה לדבר עליה בלשון עבר. הנהג שפגע בה לקח אותה מבעלה ושלושת הילדים. זו אבידה גדולה".
קראו גם:
חברתה עינב אלמליח ספדה: "איך תמיד דאגת ורצית לגבש אותנו בכל הזדמנות שמחה... והנה גיבשת אותנו, אבל לא בנסיבות שמחות, נפרדנו ממך אילונה יקרה. איך ביום בהיר נקטפת מאיתנו, הפרח והלב שלנו, בעדינות וברוך שלך שהיית מעניקה לכולנו. קשה ולא נתפס לדבר ולרשום עלייך בלשון עבר, נוחי על משכבך בשלום יקירה, אנחנו תמיד נזכור ונחבק גם את פאשה והילדים בשבילך".