שימוע לפני הגשת כתב אישום לתוקפו של צביקה סודרי, איש עסקים מרעננה, כך מפרסם עידן מוטולה מאתר שווים". הפרקליטות זימנה בימים האחרונים את החשוד בתקיפה של סודרי הלוקה בתסמונת דאון, לשימוע לפני הגשת אישום בסעיף תקיפת חסר ישע.
3 צפייה בגלריה
צביקה סודרי. תקיפת חסר ישע
צביקה סודרי. תקיפת חסר ישע
צביקה סודרי. תקיפת חסר ישע
(צילומים פרטי)
כזכור, בחודש יולי אשתקד, לפני כשנה בדיוק, הגיע סודרי בן ה-41 לקניות במכולת הקבועה שלו, הנמצאת בשכונת מגוריו בכפר סבא. במהלך הקניות, לטענת עדים, החל ילד בן 11 שהסתובב במקום להקניט אותו ולזרוק לעברו הערות משפילות. לדבריהם, סודרי לא הגיב מלבד לבקש מהילד להתרחק ממנו. עם צאתו מהמכולת, כך טוענת משפחתו של סודרי, התקרבה אליו אימו של הילד וניסתה לתקוף אותו. לדברי אנשים שנכחו במקום, אחרי מספר דחיפות הגיע הספר מהמספרה הסמוכה, שמכיר את צביקה, וניסה לגונן עליו בגופו מפני האם.

3 צפייה בגלריה
צביקה סודרי וראש העיר
צביקה סודרי וראש העיר
צביקה סודרי וראש העיר
(צילום: עיריית כפ"ס)

לטענת התוקף, לאירוע במכולת קדמה פגיעה ממושכת מצד סודרי בבנו הקטן (אז בן 11), בעצמו ילד על הרצף האוטיסטי, וניסיונות מצידו לבקש מסודרי להפסיק, שלא צלחו. שמו של החשוד בתקיפה, שנעצר ושוחרר בתנאים מגבילים לביתו, נאסר בפרסום, אבל ברשתות החברתיות קראו להחרים את העסק שלו.

3 צפייה בגלריה
צביקה מוכה במכולת
צביקה מוכה במכולת
צביקה מוכה במכולת
(צילום: מתוך הסרטון)

סודרי עובד ביום-יום במרכז מע"ש – מרכז תעסוקה שיקומי, שמשלב בין הכשרה ושיקום לבין עבודה. המסגרת הזו מיועדת להכשיר את הבוגרים לחיי עבודה, לאחריות ולעצמאות מרבית וכן להכינם, במידת האפשר, לעבודה בשוק החופשי. עם זאת, עבור רוב המועסקים מרכז התעסוקה משמש מקום עבודה קבוע בחייהם הבוגרים.
קראו גם:
סניגורו של התוקף, עו”ד אורי אביב, מסר בתגובה: "טרם קיבלנו זימון לשימוע מהפרקליטות".
ליאורה סודרי: "אני מברכת את המשטרה והפרקליטות על ההחלטה להגיש נגד התוקף כתב אישום בכפוף לשימוע. הגשת כתב אישום בתיק היא הצעד המתבקש, כדי שיידע כל אדם בישראל שדמם של אנשים עם מוגבלות איננו הפקר. כתב אישום נגד התוקף האכזר זה הדבר המוסרי לעשות כאן. כל הטענות של התוקף כלפי צביקה הן שקריות ומופרכות ונועדו אך ורק למלט אותו מאימת הדין. צביקה הוא אדם מקסים ובכל כפר סבא אוהבים אותו. לא נוותר וניאבק בשביל צביקה וכל האנשים כמוהו עד שימוצה הדין עם התוקף".