בית המשפט שחרר בסוף השבוע למעצר בית את הסייעת רואן עבד אל חי, תושבת טירה בת 32, שנעצרה בחשד לאלימות נגד תינוקות בני שנה ב"גן של סיגל" בהוד השרון. בחקירתה טענה כי אמרה למנהלת הגן שהיא לא יודעת לטפל בילדים. השופטת קבעה כי מדובר במעשים ברף הנמוך ופסקה שיש לשחררה למעצר בית.
2 צפייה בגלריה
ההורים לפעוטות מפגינים מול ביתה של מנהלת הגן
ההורים לפעוטות מפגינים מול ביתה של מנהלת הגן
ההורים לפעוטות מפגינים מול ביתה של מנהלת הגן
(צילומים: ארכיון, סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
גם מנהלת הגן, תושבת הוד השרון בשנות ה-50 לחייה, עוכבה לחקירה ונשלחה למעצר בית. בסרטונים שיש בידי המשטרה, הסייעת מתועדת לכאורה מטיחה תינוק במזרון על הרצפה, אוחזת בכוח בצווארו של אחר ומאכילה בכוח תינוק נוסף.
הורי הפעוטות הגיעו אמש (מוצ"ש) לביתה של מנהלת הגן בעיר להפגנה רועשת, וטענו כי לא יוותרו עד שימוצה הדין באופן גורף עם החשודות.

2 צפייה בגלריה
ההורים מפגינים
ההורים מפגינים
ההורים מפגינים
(צילום: 27א' לחוק זכויות יוצרים)

שי פרנקו, אב לילדים בגן משתף: "בין כל הבערות שקיימות במדינתנו ערב צאת השבת. קיימת עוד בערה שהיא קרובה אל ליבי כל כך ונושאת בתוכה כאב גדול, תסכול רב ושברון לב שלא הרגשתי כמותו מעולם. ילדיי הקטנים והרכים היו חשופים להתעללות בגן על פי החשדות במשך תקופה לא קצרה קשה לי לתאר את המעשים האיומים שמיוחסים. למעורבות החשודות אני יודע לומר שהמשטרה פועלת ללא לאות על מנת למצות את הדין אך יש עוד דברים לעשות הרבה דברים.
קראו גם:
"המדינה שלנו בוערת בוערת עד כדי כך שהתעללות בנפשות זכות וטהורות הפך להיות נורמה שאינה מתקבלת על הדעת בשום צורה. ככל הנראה זהו ערב משמעותי עבור כל אדם במדינה הזו הנלחם על החופש שלו ואני כאן נלחם על החופש של ילדיי לחיות כאן חיים בטוחים ומייטיבים".
ההורים מבטיחים כי ההפגנה אמש (מוצ"ש) הייתה ההפגנה הראשונה בסדרת הפנות שייערכו מול ביתה של המנהלת במשך השבוע הקרוב.