מי אישר לבנות מיני מרקט מתחת לבניין ברחוב השקט? זו השאלה ששואלים תושבי שכונת האוניברסיטה שהופתעו לגלות לאחרונה כי מתחת לבניין החדש שלהם ברחוב הנשר 11 צצה לפתע חנות כל בו השייכת לרשת סיטי מרקט שאמורה להיות פתוחה 24/7.
2 צפייה בגלריה
המיני מרקט ברחוב הנשר בשכונת האוניברסיטה
המיני מרקט ברחוב הנשר בשכונת האוניברסיטה
המיני מרקט ברחוב הנשר בשכונת האוניברסיטה
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
לדברי תושבי הבניין אכן המקום בו נמצא המיני מרקט, שאמור להפתח רשמית בשבוע הבא, היה מיועד להפתח כבית עסק אך "בתוכנית המקורית היה רשום במפורש כי לא יהיה מדובר בעסק של מזון ומשקאות", כך לדברי הדיירים.
"עשו כאן מניפולציה", אומר בכעס תושב הבניין ל"מיינט כפר סבא", "הם טענו כי עסק מזון ומשקאות זו מסעדה, דבר שהוא טרוויאלי, מי פותח מסעדה מתחת לבניין בשכונה?, והכניסו לנו בדרך האחורית מיני מרקט, שהוא מטרד הגדול פי אלף מכל מסעדה.
2 צפייה בגלריה
משאיות פורקות סחורה במיני מרקט
משאיות פורקות סחורה במיני מרקט
משאיות פורקות סחורה במיני מרקט
(צילום: פרטי)
"הרחוב בו מצוי המיני מרקט הוא רחוב יחסית צר, כבר כעת משאיות שפורקות סחורה, וזה עוד לפני שהסופר נפתח, מקשות מאוד על התנועה במקום, שלא לדבר על מטרדי הרעש שיהיו כאן והזוהמה שתצטבר. מי אישר דבר כזה? חיינו הופכים להיות גיהינום ואנחנו לא מתכוונים לוותר בנושא".
גם חברת מועצת העיר, הדר לביא טוענת כי "תושבים רבים פונים אלי בנושא המיני מרקט באוניברסיטה. מעבר לבחירה התמוהה של פתיחת מכולת 24/7 בשכונת מגורים פרברית, אני מצפה מהעירייה לגלות נחישות ומנהיגות ולא לאפשר פעילות שאינה מאושרת לפי חוקיה".
סגן ראש העיר, עילאי הרסגור הנדין מסר: "מדובר בעסק שמצפצף על החוק ועל השכנים. אני קורא לתושבי כפר סבא להימנע מלקנות שם".
מעיריית כפר סבא נמסר: "עיריית כפר סבא פועלת משפטית כנגד פתיחתו של העסק המדובר. על פי הוראת בית המשפט, בעל העסק איננו רשאי להפעיל אותו בהעדר רישיון עסק או היתר זמני. עיריית כפר סבא תמשיך לפעול בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותה, על מנת להבטיח את המשך קיום הסדר הטוב בעיר".