קבוצת האופנה קסטרו-הודיס נערכת לפתוח רשת כלי בית. לפי הערכות, השם שצפוי להיבחר לרשת הוא קסטרו הום (Castro Home) ואחד מהסניפים הראשונים של הרשת החדשה יהיה בכפר סבא.
קראו גם >>>
תהיה זו הכניסה הראשונה של הקבוצה בניהולו של רון רוטר, שהתמקדה עד היום באופנה, אביזרים וקוסמטיקה, לתחום חדש לה לחלוטין - כלי בית. הכניסה הזו מתרחשת עתה לאחר שנה שבמהלכה גדל הביקוש לרכישת מוצרים לבית על רקע התארכות השהייה בבתים בשל מגבלות התנועה והסגרים. בכל חנות תשקיע קסטרו 2-1.5 מיליון שקל, ועד סוף שנת 2022 יוקמו כ־30 חנויות.
קסטרו תשקיע בשלב ראשון 30-20 מיליון שקל בכניסה לתחום. הקבוצה מתכננת להגיע ל־80-50 חנויות של כלי בית תחת המותג קסטרו הום, בתוך חמש שנים, שחלקן יהיו חנויות קונספט עצמאיות וחלקן בתוך סניפי רשת האופנה. התחום רווי בשחקניות בינלאומיות ומקומיות ובהן פוקס, גולף, המשביר לצרכן, זארה ו־H&M, ואף רשתות המזון שמוכרות מוצרים לבית.