אבל גדול בכפר סבא: הפעיל החברתי האהוב אמיר יונג הלך לעולמו אמש (ראשון) בנסיבות טראגיות בטרם מלאו לו 60 שנה והותיר אחריו קהילה שלמה אבלה ובוכיה.
1 צפייה בגלריה
אמיר יונג ז"ל
אמיר יונג ז"ל
אמיר יונג ז"ל
(צילום: גילי טלמון)
קראו גם >>>
אמיר יונג, יוצא סיירת מטכ"ל בעברו, איש צבא ובטחון, "ופטריוט אמיתי", נפטר בטרם מלאו לו 60 שנה: "הוא היה מעורב בכל עניין חברתי, תמיד שש לעזור ולסייע לכל מי שהיה זקוק. השנה האחרונה הייתה קשה מאוד עבורו", אומרים מכריו, "הוא נדבק בקורונה והחלים, ואמו האהובה נפטרה לאחרונה. אנחנו פשוט לא מעכלים איך הפרח הזה נקטף, כפר סבא איבדה את אחד מטובי בניה".
יונג, שעסק למחייתו בחברה לציוד תרופות, נולד בקריית טבעון ולפני שנים רבות קבע את מושבו בכפר סבא: "הוא היה אחד מאנשי החסד הגדולים של כפר סבא", סיפר רב הקהילה הרב שלומי אזימוב, "היה מעורב חברתית, אהוב ונאהב על כל הבריות. לא שמעת ממנו לעולם שום נקודת מחלוקת. מעולם התרחק מכל דיבור רע על הזולת, היה בין הראשונים להגיע לתפילת שחרית בבית הכנסת, לפני שהלך לעבודתו.
"בכל חג היה מגיע אליי והפציר בי לתת לו שמות של משפחות נזקקות ובתנאי שאף אחד לא ידע מי הנותן. אצילות כזו לא ראיתי. פשוט מלח הארץ. כל כך קשה וכואב היום הזה. נורא".
הלווייתו תתקיים היום (שני) במקום הולדתו בקריית טבעון בשעה 16:00. הותיר אחריו בת יחידה.

יהי זכרו ברוך.