אבל כבד באלפי מנשה מפטירתו בטרם עת של רז אלקבץ והוא בן 38 בלבד. מכריו וחבריו מספרים על "אדם מקסים, ואהוב על כולם. שתמיד העניק למען הזולת".
2 צפייה בגלריה
רז אלקבץ ז"ל
רז אלקבץ ז"ל
רז אלקבץ ז"ל
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
אלקבץ, בעל עסק למזגנים, היה ידוע מאוד באזור השרון כטכנאי מיומן, הגון ואהוב: "הרבה פעמים הוא היה מגיע לניצולי שואה, או קשישים, והיה מתקן להם את הכול, בלי לקחת שקל", אומרים מכריו, "הוא לא עשה מזה פרסום, ולא רעש וצלצולים ברשתות החברתיות. מבחינתו, זה טבעי שצריך לעזור לכולם".
חברו הטוב ספד לו: "אבידה קשה ואני מתקשה לעכל את זה. רז היה אוהב חיים, אוהב את משפחתו, אהוב כל כך על כולם, תמיד ידענו שאפשר לסמוך עליו בכל, הוא היה אחד האנשים ההגונים שאני מכיר, שקט ומקסים. קסם מלאכים".
אמו, אמירה אלקבץ, דמות מוכרת בכפר סבא ובעלת מכון לטיפולים אסתטי פרסמה פוסט ובו הודיעה: " בצער ובכאב אין סופי מודיעה על פטירתו בטרם עת של בני אהובי רז אלקבץ".
2 צפייה בגלריה
"קסם של מלאכים"
"קסם של מלאכים"
"קסם של מלאכים"
(צילום: מסך)
יו"ר מועצת אלפי מנשה, שי רוזנצויג: "לכתו הפתאומי של רז הותיר אותנו בהלם ובצער עמוק, רז היה איש מקסים שהתנדב בקהילה וחסרונו יורגש. אנו מחבקים את יעל והילדים ונעמוד לצידם בתקופה קשה זו ובהמשך".
הותיר אחריו אישה, יעל ושני ילדים. ההלוויה תתקיים היום (חמישי) בשעה 18.00 במושב חגור. יושבים שבעה באסירי ציון 19 הוד השרון .קומה שניה דירה מס'6. שעות השבעה מ 9:00 עד 13:00, ו 16:00 עד 22:00.

יהי זכרו ברוך.