חבר מועצת העיר עילאי הרסגור הנדין המשמש כיו"ר סיעת מר"צ במועצת העיר, שלה 4 מנדטים הודיע על פרישתו ממועצת העיר.
2 צפייה בגלריה
עילאי הרסגור. "לא אכנע לאיומים"
עילאי הרסגור. "לא אכנע לאיומים"
עילאי הרסגור. פורש
(צילום: פרטי)
בפוסט שפרסם הבוקר (חמישי) כתב הרסגור: "אני ממשיך במסעי עם תחושת סיפוק אדירה מהפעילות העירונית ורצון להתרכז כעת במאבק הארצי להגנה על הדמוקרטיה. לכן הודעתי לראש העירייה רפי סער על סיום תפקידי כחבר מועצת העיר".
במכתבו לראש העיר כתב הרסגור: "לפני כ-14 שנים הקמתי עם חברים ממרצ דוכן מול התיכונים והתחלנו להחתים על עצומה למען תחבורה ציבורית בשבת. משם עברנו להפגנות, פעילויות ברחבי העיר ונסיעות סמליות של אוטובוסים, כשמספר המשתתפים בפעילות עלה במהירות מפעילות לפעילות. על יסוד כמיהה זו לחופש תנועה לכולם ביום החופשי שלנו רצתי בשנת 2013 לראשונה למועצת העיר.

2 צפייה בגלריה
עילאי הרסגור הנדין
עילאי הרסגור הנדין
עילאי הרסגור הנדין
(צילום: פרטי)

"במשך הזמן שעבר הקפדתי לזכור מדוע נבחרתי ומהי המטרה הגדולה. ואכן, לאורך השנים הפעלנו תחבורה בכפר סבא ומכפר סבא לתל אביב ולהרצליה בדרכים שונות. בכל פעם השירות פעל למשך מספר חודשים עד שנפסק המימון. לאחר הבחירות האחרונות הסכמנו שנינו על הפעלת שירות תחבורה בשבת, שאכן קרם עור וגידים והיה לפרויקט "כפרסבוס" שפעל בשלוש השנים האחרונות. בינתיים עיריית תל אביב השיקה את שירות 'נעים בסופ"ש' וחלומי הגדול היה שכפר סבא תצטרף אליה.
"הגשמנו את החלום. מזה כחודש עומד לרשות תושבות ותושבי כפר סבא שירות תחבורה במשך סופי השבוע שניתן להסתמך עליו ולהגיע באמצעות הרשת לערים שונות באזור המרכז. משימתי הושלמה. קיימתי את הבטחתי לבוחריי.
התחבורה בשבת היתה סמל הפעילות, אך אני גאה מאוד בכל הישגי סיעת מרצ בתחומי הפלורליזם, השבת החופשית, הקהילה הגאה, התחבורה, הקיימות, החדשנות, הנגישות, קשרי החוץ ועוד. עשינו מהפכות שאת תוצאותיהן המלאות נראה בשנים הקרובות.
"אנשי ציבור צריכים לא רק לדעת מתי לרוץ ולבקש את אמון הבוחרים, אלא גם מתי לסיים את תפקידם. זה הזמן לתת לאחרים להמשיך את הדרך. לפיכך, אני מודיע בזאת על סיום תפקידי כחבר מועצת העיר.
קראו גם >>>>
"אני מאחל הצלחה רבה לכם במועצת העיר, ובפרט לקובי פדוה, שיכנס במקומי למועצה, ולפליאה קטנר שתעמוד בראש סיעת מרצ. מוטלת עליך ועל חברות וחברי המועצה אחריות כבדה, במיוחד בימים אלה בהם מצופה מאנשי ציבור לעמוד באופן ברור לצד הדמוקרטיה הישראלית. נושא זה מעסיק אותי רבות, ומחוץ למועצת העיר אוכל להקדיש זמן רב יותר לפעילות הארצית.
"מחלוקות עוד יהיו כאן בשפע, וכעת אוכל להביע את דעתי בחופשיות גדולה יותר. אהיה כאן גם כדי לתת עצה בכל עניין אם תרצה בכך. רק זכור שיש לנו עיר מיוחדת עם תושבות ותושבים נפלאים, שאותם נבחרנו לשרת ושלמענם יש לפעול".