הלם וכאב: ליאל שגב, מתנדבת מד"א, הלכה לעולמה בגיל 28 כתוצאה ממחלה קשה זמן קצר לפני שהיתה אמורה להינשא לבחיר ליבה. מצבה התדרדר בתוך 3 חודשים, היא הותירה אחריה הורים וארוס.
2 צפייה בגלריה
ליאל שגב ז"ל
ליאל שגב ז"ל
ליאל שגב ז"ל
(צילום: דוברות מד"א)
ליאל החלה את דרכה במגן דוד אדום בגיל 17 כנערה מתנדבת בתחנת רמת גן והייתה פעילה מאוד במשמרות באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ ולקחה חלק גם בפעילויות הומניטריות רבות למען הקהילה. חבריה לתחנה מספרים על בחורה חייכנית, אופטימית ומלאת שמחת חיים.
מאיר זרגריאן מנהל תחנת מד"א ברמת גן: "ליאל ז"ל הייתה בחורה מקסימה ואופטימית שלא נתנה למחלה הקשה ממנה סבלה להגביל או לעצור אותה. היא תמיד עודדה את כולם ושימחה את כל מי שהיה בסביבתה. בימים אלה היא הייתה בעיצומם של לימודי סיעוד שבסופם הייתה אמורה לעבוד כאחות, ולהמשיך למעשה את הדברים הטובים שעשתה במד"א. אין ספק שליאל ז"ל היוותה דוגמה ברמה האישית, האנושית והמקצועית לכל המתנדבים שהיו סביבה".

2 צפייה בגלריה
ליאל שגב
ליאל שגב
ליאל שגב
(צילום: מתוך דף הפייסבוק של סיון גולדברג)

חיים דורי, מנהל מרחב ירקון במד"א: ״ליאל ז"ל הייתה אהובה מאוד על כל אנשי התחנה. מתנדבת עם לב ענק שעטפה את כולם, ונתנה כתף לכל חבריה וסובביה. מעבר לאישיות המדהימה שלה, ליאל ז"ל הייתה מקצועית בתפקידה כחובשת רפואת חירום. כולנו כואבים את לכתה. מגן דוד אדום משתתף בצער המשפחה, יהי זכרה ברוך".
יהי זכרה ברוך.