13 נערים מכפר סבא אושפזו מאז סוף השבוע בבית החולים באי היווני זקינטוס לאחר שחשו ברע. סיבת האשפוז היא ככל הנראה תנאים תברואתיים ירודים ביותר ששרו במלון מוג'ו (Mojo) שבו שהו הנערים שרכשו חבילת נופש דרך חברת קשרי תעופה.
2 צפייה בגלריה
הנערים מכפר סבא שאושפזו
הנערים מכפר סבא שאושפזו
הנערים מכפר סבא שאושפזו
(צילומים: פרטי)
קבוצה של 21 נערים מהעיר שיצאה לחופשה דרך חברת קשרי תעופה מצאה את עצמה במלון עם תנאים בריאותיים ירודים ביותר, ורבים מהם חלו, העלו חום, הקיאו וסבלו מעקיצות פשפשים, חולשה ובחילות. הוריהם של הנערים פתחו בוואטסאפ קבוצה שמתפקדת כמעין חמ"ל, ובמהלך היומיים האחרונים יצרו איתם קשר קבוצות נוספות של הורים שילדיהם חלו לאחר שלנו במלון.
מדובר על לא פחות משבע קבוצות שבכל אחת מהן הורים לשמונה עד 12 נערים - כלומר, בסך הכל קרוב ל-90 נערים שחלו במהלך החודש האחרון במלון מוג'ו.

2 צפייה בגלריה
"תנאים סניטריים ירודים"
"תנאים סניטריים ירודים"
"תנאים סניטריים ירודים"
(צילום: פרטי)

אוהד בן קיש, אביו של נער בשם אלון שסובל מחום גבוה, אמר בשיחה עם ynet: בהתחלה היינו בטוחים שהילדים נדבקו בקורונה, ואמרנו להם להישאר בחדרים, אבל ככל שהתסמינים הלכו והחריפו הבנו שמדובר באירוע רפואי אחר לגמרי.
אף אחד מחברת קשרי תעופה לא טורח לפתור את התעלומה במלון מוג'ו הארור הזה. לו ידענו מראש על התנאים הסניטריים המזעזעים שיש במלון הזה, ברור שלא היינו שולחים את הילדים שלנו לחור הזה".
ליאור צברי, אביו של עמית צברי שהיה מאושפז בבית החולים וקיבל אנטיביוטיקה לווריד, הוסיף: "השערוריה הזאת לא יכולה לעבור ככה כאילו לא קרה כאן כלום. מרגע לרגע מתברר לנו שיש בפייסבוק הרבה תגובות של צעירים נוספים שנפגעו וחלו במלון מוג'ו, כולל תיאורים קשים על התנאים הסנטיריים במקום, זה פשוט מזעזע".
קראו גם >>>>
תגובת חברת קשרי תעופה: "החברה טיפלה באירוע ברגישות ובליווי צמוד. בשבת קיבלנו דיווח על קומה במלון באי שהוצפה. 2 החדרים היחידים ששהו בקומה זו הועברו עוד באותו הערב למלון חלופי. קיבלנו דיווח על 3 נערים שהתפנו למרפאה מקומית וכולם כבר שוחררו למלון, תוך ליווי צמוד של נציגי שירות מקומיים ביעד. לא מוכרת לנו שום טענה על בעיה במערכות המים או במלון הספציפי".