"מי מסוגל לקחת בובות שהונחו על מצבה של ילד?": יעל מזרחיל, אימו של עמית ז"ל, שנפטר לפני כשנה בגיל 10 לאחר מחלה קשה והותיר עיר שלמה בוכה וכואבת, חשפה כי אלמונים גנבו את הבובות האהובות שהונחו על מצבתו על ידי אחיו, ומשפחתו ביום הולדתו: "רק שיחזרו את הבובות לשם".
1 צפייה בגלריה
עמית מזרחיל ז"ל והבובות שנגנבו מקברו
עמית מזרחיל ז"ל והבובות שנגנבו מקברו
עמית מזרחיל ז"ל והבובות שנגנבו מקברו
(צילומים: פרטי)
קראו גם >>>>
בפוסט שפרסמה אמש (חמישי) כתבה יעל: "בשנה וחודשיים האחרונים אני נוסעת לבית העלמין כל שבוע, משקה את הסוקולנטים, מנקה את הדשא ואת המצבה. יושבת ומקשיבה לקול של עמית, מסתכלת על תמונות וסרטונים של עמית, מספרת לו מה היה מאז הביקור הקודם ומה צפוי לשבוע המתקרב ומבקשת שישלח לי סימנים.
"הגעתי היום ולתדהמתי מישהו לקח מהמצבה של עמית את בובות יחידת החילוץ שאלעד, אח התאום הביא לעמית במאי ביום ההולדת. גם דמויות המיניונים, קיפוד הזכוכית וקיפוד המלך שהיו באדניות בין הסוקולנטים.
"כשהנחתי את המיניונים באדניות לפני כחודש, פנחס, האחראי בבית העלמין אמר לי שיש סיכוי שדברים שמניחים על המצבה ילקחו אבל מעולם לא העלתי בדעתי שמישהו יגיע למצבה של ילד ויקח ממנה בובות.
"אורן, הסבתות, לפעמים אחד מהסבים ואני מגיעים לבית העלמין כל שבוע. החלקה שלו היא מהמושקעות בבית העלמין הזה. הבובות נלקחו בין שבת לשלישי בשבוע האחרון.
"אם אתם נתקלתם בבובות מהסוג הזה (מדובר על כ-15 פריטים) או יודעים מי לקח, נשמח שהם יוחזרו למקומם.
"לכל דמות ובובה שהיתה שם יש משמעות עבורי והיתה משמעות עבור עמית. הלב שלי נפגע כשעמית חלה, נשבר לרסיסים שעמית נפטר ועכשיו שנה וחודשיים אחרי שהוא כבר איננו נפגע עמוקות מעליבות של אנשים שבוחרים לקחת חפצים של ילד מבית עלמין".