הישג למאבק נגד הקמת תחנת הכוח ריינדיר. הממשלה בחרה שלא לאשר את הקמת התחנה.
2 צפייה בגלריה
ראשי הרשויות בירושלים
ראשי הרשויות בירושלים
ראשי הרשויות בירושלים
(צילום: ערן אבידור)
ראש המועצה האזורית דרום השרון אושרת גני גונן שהובילה את מאבק 18 הרשויות בשרון ובשומרון נגד הקמת תחנת הכוח של ריינדיר בדרום השרון:
״השכל הישר ניצח את האינטרסים הכלכליים. נאבקנו בכל האמצעים; פוליטית, ציבורית ומשפטית נגד הקמת תחנת הכח המזהמת, המיותרת והמסוכנת מבחינה ביטחונית. פעלנו להשפיע על החלטת הממשלה, שאם הייתה מתקבלת כפי שהיא הייתה מהווה בכייה לדורות. נוסיף לפעול ככל יכולתנו כדי לקדם את המעבר לייצור אנרגיות מתחדשות וירוקות, ונוסיף להאבק בהקמת תחנת הכוח ׳קסם׳ הסמוכה לראש העין״.

2 צפייה בגלריה
רפי סער בירושלים
רפי סער בירושלים
רפי סער בירושלים
(צילום: ערן אבידור)

ראש העיר כפר סבא, רפי סער: "עליתי לירושלים לישיבת הממשלה יחד עם חבריי ראשי הרשויות על מנת לעצור את הניסיון להרעיל את האוויר של תושבינו ותושבי האזור ולמנוע את הקמת תחנת הכח בסמוך לעיר שלנו.
קראו גם:
"בתום מאבק של שנים ארוכות - הצלחנו לבטל החלטת ממשלה נוראית, להקים את תחנת הכח "השלום" של חברת ריינדיר. תודה לתושבים שהגיעו גם הם יחד עימי לירושלים, על הרוח הגבית שאתם נותנים לי, זה לא מובן מאליו והמחויבות שלי היא אליכם בלבד. ותודה גם לחבריי למאבק, בהם ראשי הרשויות בשרון ובשומרון.
נמשיך להיאבק נגד הקמת תחנת "קסם" הסמוכה לראש העין - ולגמול את ממשלת ישראל מהתלות בדלקים פוסיליים מזהמים. לשם העולם הולך. אנרגיה מתחדשת. נמשיך להסתער קדימה עבורכם".