לאחרונה הגיעו אליי בני זוג מהאזור, הורים לשלושה ילדים, וביקשו ממני לפתוח בהליך גירושין עבורם. כשניסיתי לברר מולם מה הסיבה, הבנתי שאלו "כאבי הראש" של האישה שגרמו לבעלה לחפש אחר פתרון במקום לא צפוי שהפתיע גם אותה.
2 צפייה בגלריה
בני זוג יחסי מין מיטה - תמונת פייסבוק
בני זוג יחסי מין מיטה - תמונת פייסבוק
הבעל הטיל על אשתו פצצה
(צילום המחשה: shutterstock)
"אני לא רוצה לראות אותו יותר בחיים שלי", אמרה לי האישה שהייתה נסערת מאוד. "בכל הזמן שלנו יחד, גם בתקופה האחרונה, הייתי בטוחה שהכל בסדר. אהבנו מאוד, גידלנו יחד שלושה ילדים לתפארת, יצאנו מדי פעם לבלות והכל היה נראה שגרתי למדי.
"פתאום בערב אחד אחרי שהילדים נרדמו הוא החליט להטיל פצצה ואמר לי: 'אני חייב לשתף אותך במשהו לפני שתשמעי את זה ממקור אחר'.
"לא ידעתי מה לחשוב באותו רגע. אולי הוא היה מעורב במשהו, אולי קרה משהו בעבודה.. פתאום הוא אומר לי: 'את זוכרת את כל הפעמים בחודשים האחרונים שרציתי לשכב איתך ואמרת לי שכואב לך הראש, או שסירבת בגלל תירוצים אחרים? אז בגלל שדחית אותי בכל פעם מחדש, חיפשתי פתרון במקום אחר והתאהבתי במישהי מהעבודה ואני מתכוון לעבור לגור איתה'".
האישה שהייתה בהלם, ולא ידעה מהיכן קיבלה את הבשורה השיבה: "איך אתה מעז? אתה לא מתבייש? נתתי בך אמון, גידלתי את הילדים שלנו, כל פעם שחזרת מהעבודה כל הבית היה מצוחצח ומתוקתק ואם לא הייתי מכינה לך ארוחת ערב, תמיד היה אוכל במקרר. אם אתה מעדיף לעזוב אותי בגלל יחסי מין, אתה מוזמן. אני לא מחזיקה אותך בכוח ואם ככה אתה מתנהג אולי עדיף שלא תהיה כאן".

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

האיש מצידו לא נותר חייב ואמר בתגובה: "נכון, את אישה מקסימה ודואגת לי, לכל מה שקשור לניהול הבית וגידול הילדים, אבל חלק מההגדרה של בני זוג זה גם קיום יחסי מין מדי פעם, ואם את לא מעוניינת בזה ודוחה אותי בכל פעם שאני מתקרב אלייך, מבחינתי אנחנו כמו שותפים לדירה, ולא מעבר. לכן החלטתי למצוא מישהי שגם תימשך אליי ומצאתי".
מתברר כי לאחר שהאיש התאכזב מתירוציה של אשתו פעם אחר פעם, כשאלו שהו בחדר השינה, הוא החליט לעלות הילוך ביחסיו עם ידידתו מהעבודה, וכל זאת מבלי שאשתו תחשוד בכך.

קראו גם:

לצערי, יש לא מעט בני זוג שאחד מהם בוגד באחר, רק שבדרך כלל הם ממשיכים 'לרקוד על שתי חתונות' עד שאחד מהם תופס את השני.
הפעם התוודה הבעל בפני אשתו והביא בעצמו לפירוק החבילה. משלא נותרה לי ברירה, התחלתי לנסח עבור השניים הסכם גירושין.