לפני כשנה, פלג יעקב ז"ל, בן שנה וחצי, לא חזר מהגן. הוא נפל ממתקן ג'ימבורי ונהרג. השבוע חגגו ההורים, נאור ושירן יעקב, טקס ברית מילה מרגש עד דמעות לתינוק החדש שנולד להם, רפאל.
2 צפייה בגלריה
נאור ושירן יעקב בברית עם תמונת הבן פלג ז"ל
נאור ושירן יעקב בברית עם תמונת הבן פלג ז"ל
נאור ושירן יעקב בברית עם תמונת הבן פלג ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
האווירה באולם נעה בין שמחה ועצב. על ההחלטה להיכנס להריון מספרת האם שירן בשיחה עם mynet באר-שבע והנגב: "זה לא בא בקלות, בהתחלה הייתי מאוד לא שם, אבל יום אחד זה פשוט הבשיל ובאמת אמרתי שאולי פלג יבוא בצורה כזאת או אחרת שוב לעולם הזה. זה לא פייר שהוא הלך כזה מוקדם".
נאור מספר:" גילינו את ההריון בדיוק ביום ההולדת של פלג".

2 צפייה בגלריה
פלג יעקב ז"ל
פלג יעקב ז"ל
פלג יעקב ז"ל
(מתוך הפייסבוק)

שירן מספרת שהתקשתה אפילו לבצע את בדיקת ההריון, עד כדי כך הרגשות הציפו אותה. "לא רציתי לעשות בדיקה כי פחדתי שיהיה לי יום קשה מידי, ונאור הכריח אותי.
"עשינו את הבדיקה באותו יום וגילינו שזה חיובי. לא חשבנו על התאריכים, מן הסתם, כאילו יצא ביום הולדת של פלג - קצת עצוב וקצת שמח".
האורחים שהגיעו ביום שלישי השבוע לברית היו אותם חברים ובני משפחה שהגיעו לנחם את בני הזוג בשבעה על בנם פלג ז"ל, ועבור כולם היתה זו סגירת מעגל.
בני הזוג נאור ושירן החלו במאבק ציבורי עיקש לאחר שגילו שלמעון שבו מת פלג לא היה רישיון. הם קראו לכל ההורים לוודא לפני שהם רושמים את ילדיהם למעון או לגן - לבדוק אם יש רישיון הפעלה.

קראו גם:
בעקבות האירוע הטרגי, נעצרו הגננת והסייעת בחשד לגרימת מוות ברשלנות, אולם הפרקליטות טרם קיבלה החלטה, בין היתר בטענה כי יש מחסור בכוח אדם.