זוג הזמין חופשת סוף שבוע במלון יוקרתי באילת כדי לחגוג לבעל את יום הולדתו. לטענתם, במהלך סוף השבוע הושלכו לחדרם בדלי סיגריות בוערים אך המלון ניסה להתנער מאחריות וטען כי הם "לא רוצים להסתבך עם האורחים כי הם לא יודעים איך הם יגיבו", בשבוע שעבר הגישו בני הזוג תביעה נגד בית המלון על סך כ־12 אלף שקל.
1 צפייה בגלריה
אילת. עישון כבד
אילת. עישון כבד
אילת. עישון כבד
(צילום: shutterstock)
לפני כחודש ימים נסעו בני הזוג לחופשה באילת וקיוו לחגוג את יום הולדתו של הגבר בצורה המהנה ביותר. משום ששניהם מאוד רגישים לריח הסיגריות, הם ציינו מראש שהם מבקשים חדר ללא פינה הקרובה למקום עישון. במהלך סוף השבוע, כאשר ישבו בני הזוג במרפסת הפונה לים, נזרקה עליהם להפתעתם מלמעלה סיגריה בוערת. בני הזוג הרימו את ראשם וראו שם גבר מעשן נרגילה, אך כאשר ביקשו ממנו להיזהר הוא טען כי אינו מעשן סיגריות.
לדברי בני הזוג, במהלך השעות הבאות הושלכו עוד ועוד בדלי סיגריות וקצין ביטחון של המלון שהגיע לחדר אסף מהמרפסת עשרה בדלים שונים, חלקם כאמור בוערים. צוות המלון טען בפני הזוג כי הדבר יטופל אך למרות זאת הבדלים הושלכו גם ביום שלמחרת. לטענת בני הזוג, אחת מנציגות המלון יצרה עימם קשר וניסתה להתנער מאחריות המלון ואף ציינה כי הם אינם רוצים להסתבך עם אורחים כי אף אחד לא יודע כיצד הם יגיבו. לטענתם, באותה שיחה ניסתה הנציגה לפצות את הזוג והציעה להם בקבוק מים מינרליים.
בעקבות עוגמת הנפש שנגרמה להם, החליטו בני הזוג שלא לעבור על כך בשתיקה, וכאמור, בשבוע שעבר הגישו בבית משפט השלום בראשון לציון תביעה נגד בית המלון בדרישה לפיצוי.