מבצע גיוס המונים לעזרתה של הדוגמנית ג'ני טוקרב, בת ה-35 מכפר סבא, לאחר שמחלת הסרטן התפשטה בגופה שוב: "אני חייבת רגע לעצור את הסחרור ולטפל בעצמי, חייבת לאפשר לאנשים טובים לעזור לי".
1 צפייה בגלריה
ג'ני טוקרב. "אני צריכה עזרה"
ג'ני טוקרב. "אני צריכה עזרה"
ג'ני טוקרב. "אני צריכה עזרה"
(צילומים: פרטי)
קראו גם >>
הדגמנית שמסללה בבירות האופנה בעולם, בוגרת ה"אח הגדול" התבשרה לפני כחמש שנים, רגע לפני יום הולדתה ה-30 על גוש סרטני בשד. מאותו רגע יצאה למסע ארוך, שבמהלכו החליטה לתעד לעיני המצלמה את החיים בצל המחלה. את התוצאה העלתה לעמוד הפייסבוק שלה וליוטיוב, סרטונים שזכו לעשרות אלפי צפיות.
כחמש שנים אחרי, המחלה תקפה אותה שוב: "בשנת 2016 חליתי בסרטן שד דרגה 3, עברתי את כל ״הטריפל של הוט״: כימותרפיה, ניתוח והקרנות, ומאז נמצאת במעקב צמוד כיוון שאני נושאת את  הגן של סרטן השד. בשנת 2019 הובחנתי באיחור עם אנדומטריוזיס מפושט דרגה 4 שבגללו ניתוח מורכב של 8 שעות שכלל כריתה חלקית של שלפוחית השתן, מעי והסרה של חצוצרה שמאלית. הטיפולים הללו גרמו לכאבים, חולשה, חוסר תפקוד ומצבים נפשיים שאני מתפללת שהזמן ישכיח.
"כשהיו לי את הכוחות עזרתי לכל כך הרבה אנשים ותמיד לקחתי על עצמי כל מה שיכולתי בכדי להקל על הסובבים שלי,אבל הגוף שלי לא עומד בעומס והיום אני צריכה את עזרתכם. אני חייבת רגע לעצור את הסחרור ולטפל בעצמי, חייבת לאפשר לאנשים טובים לעזור לי.
"אני מקווה שזה חלק מתהליך ההחלמה ואוכל להתחיל להשתקם! יש לי 100% אובדן כושר עבודה ולכן קוראת לעזרה. הטיפולים יכולים להציל את חיי, למנוע מהגוף שלי להמשיך להתדרדר ולחסוך הרבה כאב. אבל הטיפולים עולים הרבה כסף ולא אוכל להתחיל אותם עד שלא אגייס את מלוא הסכום. אני מעריכה כל אדם שיתגייס לעזרתי". .
לעזרה עבור ג'ני - לחצו כאן.
ניתן לתרום גם בהעברה: בנק יהב 4, סניף 131, חשבון 293826, שם חשבון – משפחה תומכת