ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, פנה השבוע לשר החינוך יואב גלנט, בבקשה כי יפעל להחזרתם ללימודים של תלמידות ותלמידי כיתות א', יחד עם ילדות וילדי הגנים, הצפויים לחזור לפעילות במוסדות החינוך כבר בשבוע הבא – על פי המתווה המתוכנן על ידי קבינט הקורונה והממשלה.
1 צפייה בגלריה
 פתיחת שנת הלימודים בכפר סבא
 פתיחת שנת הלימודים בכפר סבא
פתיחת שנת הלימודים בכפר סבא
(צילום: עיריית כפר סבא)
קראו גם >>
במכתבו לשר החינוך, כתב ראש העיר כי קיימת חשיבות רבה לחזרתם לבית הספר של שכבת א', הן מבחינה לימודית והן מבחינה חברתית ורגשית.
"תלמידים אלה, שצעדו נרגשים בשערי בתי הספר בפעם הראשונה ב-1 בספטמבר, לא זכו לצערנו לחוות את חוויית המעבר מגיל הגן לבית הספר – בשל העלייה בשיעור התחלואה בישראל וסגירת מוסדות החינוך", כתב ראש העיר לשר. "מדובר בחוויה חד פעמית, שלא תחזור על עצמה, וזאת מעבר לחשיבות החברתית-רגשית של חזרה ללימודים, במיוחד בשכבת גיל זו, במסגרת בית הספר".
עוד הוסיף ראש העיר וכתב בפנייתו לשר: "על פי הנתונים, נראה כי שכבת גיל זו לא הייתה מקור לעלייה בשיעורי התחלואה, ואיני מוצאת כל סיבה כי בערים ירוקות או צהובות לא ייפתחו שערי בתי הספר בפני בנות ובני שכבת כיתה א'. מאידך, המשמעויות של חזרתם ללימודים ולמסגרת סדורה עולה על כל שיעור וחשובה עד מאוד להמשך התפתחותם וחינוכם של ילדינו".