סיפורה המרגש של שחר צור בת ה-18 שנכנסה ללבם של אלפים הביא לגיוס הסכום המלא, למעלה ממיליון וחצי שקלים, שאמור להטיס אותה לארצות הברית לטיפול שיציל את חייה.
2 צפייה בגלריה
שחר צור. "רוצה לחיות"
שחר צור. "רוצה לחיות"
שחר צור. "רוצה לחיות"
(צילום: מסך)
קראו גם >>
כזכור, לפני כחודש פרסמנו את סיפורה המרגש של שחר צור מאלפי מנשה הנאבקת על חייה ועל התגייסות המונית של תושבי אלפי מנשה וכפר סבא להצלת חייה.
בתחילת השבוע הודיעו המתנדבים, ערבים ויהודים, שפעלו להצלתה כי הסכום גוייס במלואו: "הגענו ליעד, תודה לכל מי שתרם ונגע וחיבק את שחר צור ומאפשר לה כרגע את הטיפולים הדרושים להצלת חייה. לחיי העם הזה העם הזה וכמה טוב שהוא כזה".
בדבריה שפורסמו עם תחילת קמפיין גיוס ההמונים אמרה צור: "יש לי פה משפחה שאוהבת אותי, יש לי חברים. יש לי חבר שאני איתו כבר שנתיים ויש לי חלומות לעתיד. לא נשמע לי הגיוני שפתאום סרטן במוח יעצור הכל. אני מנסה להיות חזקה, בשביל המשפחה שלי. הם שבורים. אמא שלי מחייכת אבל אני רואה את הפחד בעיניים שלה לאבד אותי.
2 צפייה בגלריה
"כולם איחדו כוחות"
"כולם איחדו כוחות"
"כולם איחדו כוחות"
(צילום: מסך)
"אני לא רוצה שירחמו עלי. אני פשוט רוצה לחזור לחיות כמו כל החברות שלי שהולכות ולומדות ומתגייסות בזמן שאני פשוט סופרת את הימים בפחד. המלחמה הכי גדולה שלי בסרטן זה המלחמה בפחדים שלי, שלא ירסקו אותי. שההבנה הזו, מה המשמעות של סרטן בגזע המוח, לא תיכנס לי לתוך הראש ותשתק אותי.
"אני כותבת את המילים 'הסיכוי האחרון' והידיים שלי רועדות. סיכוי אחרון בגיל 18, רק התחלתי את החיים ויש כל כך הרבה דברים שלא הספקתי, שלא חוויתי, חלומות שלא הגשמתי. אני צריכה אתכם כדי לטוס לטיפול היקר הזה, בלעדיכם אין לי סיכוי. אל תתעלמו, בבקשה. זה החיים שלי".