ענף האירועים ספג מהלומה קשה בשל הקורונה. עכשיו מנסים גורמים שונים לפעול לשיקום. יוזמה יוצאת דופן נולדה בזכות ארבעה אמנים תושבי כפר סבא שהקימו את "איחוד אמני ומפיקי כפר סבא".
1 צפייה בגלריה
מימין: אושרית בנאי ואיריס גרינבאום
מימין: אושרית בנאי ואיריס גרינבאום
מימין: אושרית בנאי ואיריס גרינבאום
(צילומים: סיון פרג', נופר חן)
מדובר במיזם המבקש ליצור גוף מאוחד שיבטיח כי מאות אנשי הענף המתגוררים בעיר יפעלו יחד.
"יחד אנחנו יכולים לחשוב על שיתופי פעולה יצירתיים", אומרים האמנים איריס גרינבאום, ליה זעפרני, עדי שירי ואושרת מילר. נכון לעכשיו, מעל מאה אמנים ענו על השאלון שהפיצו הארבעה בשבוע האחרון והצטרפו לשורות הארגון החדש. "יש פה המון אמנים, מפעילים ומפיקים. כשהורים או חברות מארגנים אירוע, הם הולכים ומחפשים אנשים באינטרנט מבלי לדעת שיש להם את זה ליד הבית. ניתן לאחד את כולם, לעשות שיתופי פעולה וגם לעבוד עם עיריית כפר סבא. יש פה עסקים וקייטנות שיכולים להשתמש בכישורינו", אומרת גרינבאום, בעלת חברת מופעים "ידיים יוצרות".
"אנחנו באים ממקום של ליצור משהו יותר מסודר, משהו חדש. אנחנו רוצים לעורר את המודעות גם בקרב התושבים, גם בקרב חברות גדולות בעיר והעירייה", מוסיפה מילר, הידועה בכינויה "מתוקית".
אושרית בנאי, מנחת אירועים: "הציפייה שלנו היא שיהיה פה שיתוף פעולה. לא צריך לברוח למפיקים הגדולים כשיש לכם מפיקים מוכשרים כאן בבית".
לפני כשבועיים נפגשו ראשי האיגוד עם חברת המועצה עדי לוי־סקופ, שהבטיחה לבדוק את הדברים לעומקם. מפעילת הופעות וימי ההולדת, ליה זעפרני: "כשפניתי לעדי היא מיד נענתה בחיוב. , יש עם מי לדבר".