קטטה על רקע רומנטי: ביום שישי בערב הוזעקה המשטרה אל בניין בעיר על מנת לטפל בקטטה בין שניים בחדר המדרגות של הבניין.
1 צפייה בגלריה
צו הרחקה לשני המחזרים מהמחוזרת
צו הרחקה לשני המחזרים מהמחוזרת
צו הרחקה לשני המחזרים מהמחוזרת
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
השוטרים אשר הגיעו, הפרידו בין שני גברים אשר גם בגילם המתבגר הם "רבים על בחורה", ונעצרו במקום כשהם חונקים אחד את השני, תושב רמלה (47) ותושב כפר סבא (42).
כשהובאו השניים לחקירה בתחנה עלה כי מדובר בשני מחזרים על ליבה של תושבת הבניין. מהפרטים הסתבר כי הגברת המחוזרת התקשרה נסערת אל המחזר שלה מרמלה על מנת שיגיע אליה מהר. זאת על מנת לסייע לה להוציא את המחזר המקומי מביתה אותו הוא סירב לעזוב, והוא נשאר על אף קריאת המצוקה של הגברת, למחזר האחר.
עם הגעת המחזר מרמלה, תקף אותו המחזר המקומי במכות, ואז השניים יצאו אל חדר המדרגות שם הם המשיכו לחבוט האחד בשני. מדובר היה במהלומות לא קלות, ולראיה המחזר המקומי הובא לבית המשפט כשעל פניו "חבלות שניכרות עליו עד עתה והוא נזקק לטיפול רפואי", ציין אביב שרון שופט המעצרים, בשעה שהשניים הובאו אליו עצורים אל בית המשפט ברחובות במוצאי שבת בערב למחרת.
המחזרים העקשנים מצאו את עצמם כאמור בסופו של דבר עצורים יחד, בעקבות טענת המשטרה שלאחר שהגיעה הניידת לזירת הארוע שלהם, הם גם תקפו את השוטרים.
בית המשפט הסתפק בשחרורם של השניים למעצר בית מלא בן שלושה ימים, יחד עם איסור יצירת קשר למשך שבעה ימים האחד עם השני, וגם איסור קשר עם הגברת שעל ליבה הם נלחמו.