אחרי שלב התכנון, בניית התפריט, אנחנו צריכים לחשוב איפה נכון לנו לקנות את המוצרים הרלוונטיים. היום אפשר למצוא הרבה מקומות בהם ניתן לרכוש פריטים שונים בעזרתם אפשר להכין ארוחות, בין אם מדובר בחנויות פרונטאליות ובין אם מדובר בחנויות ניתן לבצע הזמנה דרך אתר האינטרנט שלהן.
1 צפייה בגלריה
המקום לקנות בשר לסופשבוע ולחגים
המקום לקנות בשר לסופשבוע ולחגים
המקום לקנות בשר לסופשבוע ולחגים
(צילום: PIXABAY)
המקום האידיאלי עבורנו לבצע קניות לקראת ארוחת שבת או ארוחת חג הוא PEPE. קצביה הממוקמת בכפר סבא, בקניון הירוקה, אך גם מי שאיננו מתגורר באזור יכול לבצע הזמנות באמצעות אתר האינטרנט של המקום. דרכו אפשר להזמין מוצרים שונים ולקבל את המשלוח ישירות הביתה.
לפני שנסביר מדוע PEPE הוא המקום האידיאלי לבצע קניות לארוחת שבת או חג, חשוב להבהיר, לפני שאנחנו צוללים אל תוך העניין, עלינו להחליט איזה סוג ארוחה ברצוננו להכין, כמה אנשים אמורים להתארח, כמה מנות נרצה להציע להם וכל דבר אחר שיכול להשפיע על תהליך הקנייה. כלומר, אנחנו צריכים לתכנן הכל מבעוד מועד, בשביל שנוכל בסופו של דבר לבחון נכון ולקנות בצורה חכמה.
למה שווה לנו לקנות ב-PEPE?
על פניו, PEPE מוצגת כקצביה, אך זה ממש לא מדויק. כאן תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים בשביל ארוחה טובה. זה כולל כמובן בשרים באיכות הטובה ביותר, אך גם מוצרים נוספים, כולל גבינות מיוחדות, סלטים, מעדנים, פסטות, אוכל אסייתי, אוכל מקסיקאי, ממרחים, תבלינים, רטבים, וכן תוכלו ליהנות מיינות ובירות מכל העולם.
חשוב להדגיש, גם בהקשר של בשרים, הרי שאפשר למצוא לא רק נתחים משובחים אלא גם דברים שלא בהכרח ניתן למצוא במקומות אחרים, וזה נכון גם לגבי נקניקיות ונקניקים משובחים מאוד.
מי שרוצה יכול גם לרכוש במקום קפואים אשר ישמשו אותו במהלך השבוע או בתקופה מאוחרת יותר. למשל, אפשר למצוא כאן בשרים קפואים, פירות ים, דים סאם ועוד. כך שמלבד מוצרים לארוחה עצמה, אפשר גם לחדש את המוצרים במזווה והמקפיא.
איך מבצעים הזמנה באינטרנט
בעיקרון יש שתי אופציות. אופציה אחת היא להירשם ואז לבצע הזמנה, אופציה שנייה היא לבצע את ההזמנה בלי להירשם. בכל מקרה, יש לבחור את המוצרים השונים שרוצים לרכוש, יש לקבוע מועד מתאים למשלוח וכך המוצרים יגיעו אלינו מתי שאנחנו רוצים.
רצוי כמובן לבצע את ההזמנה מספיק זמן לפני מועד הארוחה, זאת בשביל שאנחנו נוכל להכין אותה בצורה נכונה ומדויקת, בלי עיכובים ואם יהיה צורך נוכל תמיד להזמין מוצרים נוספים.