קורס ספרות או עיצוב הוא מקצועי לכל דבר ובסיומו חשוב לקבל תעודה מקצועי. לימודים כאלה כוללים נושאים רבים עם שעות אקדמיות שכוללת התנסות מעשית ולימודים עיוניים. בעת הלימודים תלמדי יותר על הקרקפת, על מבנה השערה על הקרטין שמצוי בה, על העור שנמצא מתחת לשיער ועוד מגוון נושאים כמו אנטומיה פיזיולוגיה ודרכים לטפל בשיער.
1 צפייה בגלריה
לימוד ספרות שיער
לימוד ספרות שיער
לימוד ספרות שיער
(צילום: FREEPIK)
סטודנטים שילמדו את התחום יבינו כיצד מתעסקים עם ציוד ספרות, עם צבעים, עם מספריים וכולי. בקורס כזה אפשר ללמוד כיצד מעצבים שיער, איך מתאימים תסרוקת למבנה הפנים, כיצד מחזקים מספריים ומעצבים תספורות, איך קובעים מגמות בעולם הספרות ועוד.
למי זה מתאים?
אם תמיד חלמתם לעבוד כמעצב שיער גם בארץ וגם בעולם - יתכן וקורס עיצוב שיער מתאים בדיוק לכם מי שתמיד חלם על קריירה בתחום. באמצעות הלימודים שנמשכים במשך כמה חודשים וכוללים תעודה מקצועית - תוכלו להכיר את כל הקשור לעיצוב שיער, לתספורות, להתאמת תספורות לנשים, ילדים וגברים עיצוב ושאר נושאים מעניינים ורחבים.
קורס עיצוב שיער מורכב מ-מספר קורסים שחייבים להכיל מינימום 53 ומפגשים מקצועיים של לפחות ארבע שעות אקדמיות. כך בקורסים מאושרים שמלווים במשרד העבודה והתעשייה. בזמן הלימודים חשוב שהקורס יתמקד בעבודה עיונית ומעשית, תוך הבנה והכרות עם התחום וקבלת ידע מעולה לעבודה ופיתוח קריירה בעיצוב שיער.
בחרו קורס שיספק לכם תעודה מקצועית וכזה שיספק לכם את הבטחון לפתוח מספרה משלכם או להשתלב במספרות מקצועיות בארץ ובעולם. בחרו קורס בו תוכלו לתרגל את מושגי הבסיס במקצוע ומשם תוכלו להתפתח לכיוונים מקצועיים משלכם. אז אם אתם רוצים להבין ברירו כבר עכשיו על הלימודים אצל דיויס ואודי והתחילו בקריירה בתחום הספרות והעיצוב.