אולפן הקלטות מקצועי ברמת גן עם מפיק מוזיקלי אישי ואיכות סאונד גבוהה מאוד
אלפי ישראלים מחפשים בכל שנה אולפן הקלטות ברמת גן, כבר לפני מספר רב שנים "אולפני לי-רון" פתחו את דלתי האולפן להקלטות שירים לאירועים וצילום קליפ לאירוע ומאז החגיגה ממשיכה.
ספוילר למקליטים, לא צריך לדעת לשיר כדי להקליט שיר לאירוע, כמעט כל המקליטים שיר לאירוע ב"אולפני לי-רון" אינם זמרים או זמרות ואינם בעלי יכולות ווקאליות מיוחדות - אנשים מכל הארץ מגיעים לאולפן בשביל ליהנות, להפתיע ולרגש בקליפ לאירוע.
1 צפייה בגלריה
הקלטת שיר או קליפ לאירוע
הקלטת שיר או קליפ לאירוע
הקלטת שיר או קליפ לאירוע
(צילום: PIXABAY)
כדי לבחור שיר לאירוע צריך לבחור אולפן הקלטות, "אולפני לי-רון" מאפשרים את תנאי ההקלטה הטובים והאיכותיים ביותר עבור הקלטת שיר לאירוע: מפיק מוזיקלי עתיר ניסיון המלווה את כל המקליטים והמקליטות לאורך כל ההקלטה וממקסם את הפוטנציאל שלהם, ציוד הקלטה מתקדם המספק איכות סאונד גבוהה מאוד, בידוד אקוסטי איכותי מקיר לקיר ותוכנות עריכה מתקדמות שיאפשרו למפיק לערוך ולתקן את קולכם.
בסיום ההקלטה ועריכת הסאונד המקצועית, תקבלו את קובץ השיר אותו תוכלו להשמיע או להופיע (תלוי באירוע או בהפתעה שאתם מתכננים), בנוסף ניתן יהיה להפוך את השיר להפתעה ויזואלית עם קליפ לאירוע בעריכה מקצועית.
לאיזה אירוע מתאים להקליט שיר ולצלם קליפ? מה צריך לעשות לפני ההקלטה?
מקליטים שיר בהזמנה לאירוע? איך צורך לחשוש ממספר המקליטים והמקליטות, אולפן ההקלטות ערוך להקלטת יחיד, הקלטה זוגית והקלטה קבוצתית אותה ניתן להקליט במכה או בחלקים שיאוחדו לאחר מכן לשיר אחד.
הקלטת שיר לאירוע לא מוגבלת בסוג אירוע, משפחה וחברים מגיעים להקליט שירים לאירועים רבים: שיר למסיבת רווקות/רווקים, שיר לבת מצווה או בר מצווה, שיר חתונה, שיר פרידה מעובד או מנהל לעבודה, שיר ליום הולדת, הקלטת שיר זוגית ליום האהבה או יום נישואין וכל סיבה משמחת להקליט שיר.
כל מה שצריך לעשות לפני ההקלטה הוא להחליט על מספר משתתפים, איזה שיר אתם מקליטים והאם אתם מבצעים שינויים במילות השיר המקוריות בהתאם ללחן.
אחרי שאתם סגורים על התכנון, צרו קשר עם משרדי האולפן ותאמו יום ושעת הקלטה.
מכינים שיר בהפתעה עם קליפ לאירוע: עריכת קליפ מקצועית לשיר שהקלטתם באולפן
בדומה להקלטת שיר, גם עבור קליפ לאירוע אתם לא צריכים לעבוד קשה, כל מה שצריך לעשות הוא לתאם מראש את הקליפ עם נציגי האולפן ולהגיע לצלם את הקליפ לשיר שהקלטתם באולפן.
את הקליפ תשירו באולפן בתנועות שפתיים, תוכלו ללבוש מה שתרצו, להשתמש באביזרי אולפן (גיטרות, כובעים ועוד) או להביא אביזרים מהבית ואפילו לרקוד אם תרצו.
בסיום הצילום נערוך את הקליפ בעריכה מקצועית ונשלב את השיר עם הקליפ.