כוחו של השיווק הדיגיטלי גדל ומתעצם משנה לשנה, ועל כך מעידים היקפי הפעילות השיווקית ברשת וגובה תקציבי השיווק והפרסום המופנים על ידי חברות ועסקים (בכל סדר גודל) לצרכי הגברת נוכחותם ברחבי הרשת. כפועל יוצא מכך, הפעילות השיווקית ברשת האינטרנט היא דינמית ותחרותית, ולכן, חברות ונותני שירות העוסקים בעולמות השיווק הדיגיטלי, חייבים להיות עם "יד על הדופק" בכל הנוגע לטרנדים חדשים ומגמות בולטות בתחומי שיווק דיגיטלי לעסקים
1 צפייה בגלריה
אקסטרה דיגיטל
אקסטרה דיגיטל
אקסטרה דיגיטל
(צילום: PIXABAY)
שיווק דיגיטלי בשנת 2021 - מגמות בולטות שנת 2021 בתחום השיווק הדיגיטלי היא המשך ישיר לשנת 2020, שנת הקורונה, במהלכה יותר ויותר בעלי עסקים הבינו והפנימו את נחיצותו וחשיבותו של תחום ה- e-commerce (מסחר אלקטרוני) ותחום זה ימשיך להוות מגמה בולטת בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי גם השנה. מגמה בולטת נוספת שמאפיינת את תחום השיווק הדיגיטלי בשנת 2021 באה לידי ביטוי בהצטרפותם של יותר ויותר עסקים קטנים ובינוניים ל- google my business(גוגל לעסק שלי) שהיא למעשה פלטפורמה ייעודית של גוגל לצרכי קידום אתרים ועסקים ברמה המקומית. פלטפורמה זו מספקת מגוון רחב של יתרונות שיווקיים לעושים בה שימוש, החל מהופעה אוטומאטית של בית העסק ב-גוגל מפות, דרך הופעת בית העסק בתוצאות חיפוש מקומיות במנוע החיפוש ועד לאפשרויות שונות לצרכי ניהול ועדכון הפרופיל העסקי ויכולות הקידום האורגני לצרכי חשיפת בית העסק/אתר לקהל לקוחות רלוונטי. מגמה מרכזית נוספת המלווה את תחום השיווק הדיגיטלי קשורה לאופן בו בעלי אתרים ומשווקי דיגיטלי עושים שימוש במערכות השונות המיועדות לצרכי איסוף וניתוח של נתוני מידע (דאטות) בכל הנוגע להרגלי הגלישה באתרי האינטרנט השונים, כאשר אחת מהמערכות היעילות ביותר לצורך כך היא גוגל אנליטיקס דור 4 באמצעותה ניתן לטרגט את הגולשים באתר על פי מדדים שונים ובהתאם לממצאים לבצע מגוון רחב של פעולות המסייעות לתהליכי השיווק השונים ברשת.
שיווק דיגיטלי בשנת 2021 - טרנדים מובילים ברשימת הטרנדים המובילים לשנת 2021 בתחום השיווק הדיגיטלי בולטים מעל כולם הטרנדים הבאים: • שיווק מוצרים באמצעות GOOGLE SHOPING- גוגל שופינג הוא כלי חדש באופן יחסי של גוגל המיועד לצרכי קידום ושיווק אתרי מסחר אלקטרוני. הפעילות השיווקיות באמצעות ה- GOOGLE SHOPINGמיושמת באמצעות מערכת הפרסום המובנית של גוגל ה- ADWORDS והיא מיועדת לצרכי הצגת תמונות של מוצרים המיועדים למכירה מקוונת בראש דף תוצאות החיפוש. • שיווק באמצעות סרטוני וידאו באינסטגרם ובטיק טוק - גם האינסטגרם וגם הטיק טוק הפכו בשנים האחרונות לאחד מאמצעי השיווק היעילים ביותר לצורך חשיפת המותג לקהל צעיר יותר בגילו. בשתי הפלטפורמות החברתיות עומדות לרשותכם מספר אפשרויות לקידום ממומן באמצעות תכני וידאו קצרים. פלטפורמות אלו מיועדות בעיקר לצרכי חשיפת המותג לקהל צעיר יותר בגילו או באופיו, כאשר שיווק באמצעות תכני וידאו חייב לכלול גם פעילות קידום ממוקדת ב-יוטיוב שהוא אתר הוידאו המוביל והגדול ביותר ברשת. • הגברת הפעילות באמצעות RE-MARKETING - רימרקטינג היא פעלה שיווקית המיועדת לצרכי יצירת עניין בנכס הדיגיטלי העומד לרשותכם בקרב גולשים שכבר ביקרו באתר אך טרם השלימו או ביצעו בו פעולות גלישה מקדמות מכירה או יצירת קשר. תחום ה-RE MARKETING הולך ומשתכלל בשנים האחרונות ובאמצעות ניתוח מדויק של נתוני המידע ניתן לחולל באמצעותו שינוי משמעותי בתחום יחס ההמרה.
כלים הכרחיים לצרכי שיווק דיגיטלי יעיל בשנת 2021 פעילות שיווקית ממוקדת במנועי החיפוש והרשתות החברתיות מתאפשרת באמצעות מערכות הפרסום המובנות המוצעות לכם בין היתר על ידי גוגל והרשתות החברתיות המובילות. מערכות אלו מאפשרות בין היתר פילוח ממוקד של קהלי המטרה הנחוצים לכם והגדרת מטרות הפעילות לאורך זמן. במקביל, קיימת חשיבות להכנת תשתית ראויה לפעילות השיווקית ברשת הכוללת בין היתר: אופטימיזציה לאתר אותו אתם רוצים לקדם ולשווק, התאמה רספונסיבית של האתר המשווק לכל אמצעי הגלישה האפשריים בסביבת המובייל, שיפור מהירות טעינת דפי האתר והתייחסות נקודתית לתכני האתר ונראות האתר. נקודה למחשבה: התחרות ההולכת וגוברת בכל פלטפורמה שיווקית ברשת האינטרנט, מחייבת אתכם לרכז את כל מאמצי השיווק תחת קורת גג מקצועית אחת אשר תאפשר לכם לייעל את הפעילות באופן מיטבי ולאורך זמן ובשביל זה אנחנו כאן בשבילכם. לתיאום פגישת ייעוץ שיווקי בדיגיטלי צרו קשר