הגעתם למקום הכי מדויק והכי כפרי, במיוחד עבור צימרים פנויים לסופ"ש הקרוב בצפון וברמת הגולן. בואו נדבר על שלל הפינוקים שממתינים לכם במתחמי אירוח כפרי בחד נס, כולל עיסויים טובים וג'קוזי ממש מבעבע.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

אין כמו נופש טוב ברמת הגולן, וכדי להפוך אותו למושלם על באמת, כדאי לצאת אליו במחירים הכי אטרקטיביים. כשמדברים על מחירים טובים לצימרים בסוף השבוע, מדברים על יישוב חד נס, רמת הגולן ובקרבה רבה לכנרת. מפאת המיקום האסטרטגי של עיירת חד נס, תוכלו למצוא כאן צימרים סובב כנרת, סוויטות מול כנרת עם בריכות פרטיות, מלונות בוטיק ליד הכנרת ועוד. אילו פינוקים ממתינים לכם שם באותם מתחמי אירוח מפנקים בחד נס? כל מה שנדבר עליו כאן:

כיצד אתם מדמיינים את הנופש שלכם? יישוב חד נס מציג:

בעוד שכל אחד מאיתנו אוהב את הנופש שלו מעט אחרת, אין ספק שישנם פינוקים מסוימים אשר אהובים על כולנו. ייתכן שאתם מחפשים אחר צימרים בצפון לסוף שבוע בהנחה, אולי בכלל וילה בצפון עם בריכה בסופש הקרוב.
בין אם ככה או ככה, ביישוב חד נס תוכלו למצוא את כל אלו ועוד. בואו נתחיל עם סוגי הפינוקים שכולנו אוהבים: צימר עם ארוחת בוקר, בריכה מחוממת ואפילו סאונות יבשות ורטובות. ניתן לבחור בסוגים שונים של ארוחות בוקר, בין אם אתם אוהבים לסעוד בבוקר, או לאכול קליל יותר.
לידיעתכם, בחלק ממתחמי האירוח בחד נס מגישים אפילו גבינות בהכנה ביתית ובעזרת מוצרי גלם מקומיים. ואם אנחנו כבר מזכירים עניינים מקומיים ברמת הגולן, בואו נדבר לרגע על אטרקציות שוות בצפון.

אטרקציות שוות ברמת הגולן בסופ"ש הקרוב

מחפשים סוויטה עם בריכה מחוממת בסוף שבוע הקרוב? אנחנו מזמינים אתכם לשלב עם הסוויטה איזו אטרקציה טובה, אפשר גם ביקור ביקבי יין מקומיים. אם יין זה פחות הקטע שלכם, אתם לחלוטין יכולים לבחור בין סוגים שונים ומגוונים של אטרקציות אחרות. למשל, אטרקציית נהיגת שטח עם ג'יפים חדישים וממוגנים.

אתם עומדים להנות ובגדול!

טיולי ג'יפים מאוד מתאימים למשפחות וגם לזוגות, ככה שניתן כבר היום לסגור מראש על צימר זוגי לסופ"ש הקרוב, אולי צימר למשפחות. כשאתם מדברים עם בעלי הצימר בו תתארחו, תרגישו חופשיים לשאול והתעניין לגבי חוות מומלצות עבור יציאה לטיולי שטח. כיף באמת גדול. בואו נגיד את זה ככה, אם אתם מתכננים הצעת נישואין, זה המקום לעשות זאת.

הצעת נישואין בצפון בטיולי שטח עם ג'יפים ולאור שקיעה

אתם יוצאים לטיול ג'יפים אל תוך השקיעה, כאשר אתם מלווים במדריכים המסבירים לכם על כל נקודה ונקודה במהלך הדרך. ברגע הכי נכון, אתם שולפים את הטבעת ומציעים נישואין. אחרי שהיא אומרת לכם "כן", אתם מגיעים למתחם אירוח כפרי בחד נס ונהנים מפינוקי צימר מדהימים.
זו חוויה בפני עצמה, אין ספק.
אתם מוזמנים גם להתפנק על מתקנים כמו סאונות רטובות, סאונות יבשות, ג'קוזי ספא ואפילו, תחזיקו חזק בכיסאות, חמאם טורקי ענק ו-SUPER מפנק! מחפשים אחר מלון בוטיק ליד הכנרת בסופ"ש הקרוב עם חמאם טורקי? יש לנו להציע לכם בדיוק את זה והרבה מעבר לזה.

מלון בוטיק ליד הכנרת עם חמאם טורקי וטיפולי ספא

אתם מוזמנים להכיר מלונות בוטיק סובב כנרת, כאשר בחלקם יש חמאם טורקי ענק עם מתקנים נוספים, טיולי ספא, סוויטות וצימרים המתחברים לחמאם באמצעות מסדרונות ועוד. בואו נדבר רגע על מה שנמצא סביב חד נס, אילו סוגי נופים ומסלולי טיולים נוכל למצוא באזור?
בעוד שביישוב חד נס תוכלו למצוא את כל הפינוקים האלה של צימרים ועיסויים, מסביב ליישוב חד נס תוכלו למצוא גם המון מסלולי טיולים מומלצים. מחפשים אחר מסלולי טיולים ברגל בצפון? אולי מסלולי אופניים מומלצים ברמת הגולן? בין אם כך או כך, סביב יישוב חד נס תוכלו למצוא את אלו ועוד.

להתענג על הטבע: הנופים שמקיפים את יישוב חד נס

היישוב מוקף בנופים מרהיבים, כאלו שממש גורמים לכם להחסיר פעימה. תוכלו לטייל בין נופי-פרא, במסלולי טיולים מוסדרים ועוד. בכל מקרה, הקפידו להישמע להוראות המוכתבות לכם בשטחים על ידי קק"ל, אל תתפתו להיכנס לכל מיני שבילים לא ידועים ולא מוכרים. אף אחד מאיתנו לא מעוניין ליפול לאיזשהו בור סמוי מן העין.

סיימתם עם יום הטיולים בצפון?

אתם חוזרים למתחם האירוח הכפרי בחד נס, שם יכולה להמתין לכם ארוחת ערב של מלכים ומלכות עולם. חשוב לציין בנקודה זו, לא כל מתחם אירוח כפרי בסוף השבוע הקרוב (ובכלל) מגיש ארוחות ערב.

צימרים עם ארוחת בוקר וערב בסוף השבוע הקרוב

בעוד שמרבית המתחמים יגישו לכם ארוחת בוקר במסגרת של צימר עם ארוחות בוקר, מתחמי אירוח אחרים יגישו לכם גם ארוחת ערב. בכדי להיות בטוחים, כמובן שמומלץ יהיה לפנות טלפונית לבעלי הצימרים בו אתם מעוניינים להתארח.
בכל מקרה, אתם מוזמנים כבר היום לברר לגבי הנחות על צימרים בסופ"ש הקרוב בצפון וברמת הגולן, סוויטות בהנחה לסוף שבוע הקרוב בחד נס ועוד. מחפשים אחר מלון בוטיק במחירים אטרקטיביים? גם את זה תמצאו בחד נס בסוף השבוע הקרוב.
חופשה נעימה, אתם מוזמנים לברר עוד היום לגבי הנחה על צימר בסופש הקרוב!