אתם יכולים להיות סלבס מהשורה הראשונה בעולם, עם חשבון בנק מרופד בדולרים או בכל מטבע אחר שתרצו, להופיע בכל מהדורה של תוכנית חדשות, ספורט או בידור, להיות פרזנטורים של חברת שעונים ואפילו להחזיק באוסף שעונים שאנשים מהשורה יכולים רק לחלום עליו, אבל עדיין זה לא מבטיח לכם את הכבוד ששמור רק למעטים מבין הסלבס המובילים בעולם – שעון שקרוי על שמכם. אספנו לכם כמה מהסלבס המובילים והמיוחדים בעולם ואת השעונים שייצרו במיוחד עם השם שלהם.

ליאונל מסי - Jacob & Co Epic X Chrono Messi Edition

אם אתם חובבי כדורגל, אתם בטח מכירים את הויכוח האינסופי - מי הוא השחקן הגדול ביותר בדור הנוכחי, ליאונל מסי או כריסטיאנו רונאלדו. תרשו לנו לא להיכנס לויכוח הספורטיבי הזה, אבל בכל מה שקשור לשעונים, למרות האוסף המרשים של שעונים שאיתם נצפה באופן תדיר כריסטיאנו רונאלדו, ליאונל מסי יכול להתגאות בשעון מבית Jacob & Co. השעון שנקרא בשם Jacob & Co Epic X Chrono Messi Edition, מגיע עם סמן הדקות 10 בצבע אדום, להדגיש את מספר החולצה של מסי (שמקבלת רפרנס גם בשם השעון, בדמות הספרה הרומאית X – 10), כשבשעה 6 של השעון מופיע השם מסי באנגלית והאות M בצורה קליגרפית. בגב השעון נמצא את החתימה של מסי בכבודו ובעצמו, כשהשעון מגיע בצבעי כחול-לבן, צבעי נבחרת ארגנטינה. אם תרצו להסתובב עם שעון כזה, תאלצו להיפרד מסכום צנוע של 28 אלף דולרים.

רפאל נדאל - Richard Mille RM 27-03 Manual Winding Tourbillon Rafael Nadal

על מגרש הטניס, השור הספרדי רפאל נדאל רודף אחרי רוג'ר פדרר בניסיון לעקוף אותו במספר הזכיות בטורנירי גראנד סלאם, אבל בעולם השעונים, התמונה טיפה שונה. פדרר הוא אמנם השגריר המפורסם ביותר של רולקס, אבל יצרנית שעוני היוקרה השוויצרית עדיין לא הקדישה לו שעון, כבוד שלו זכה רפאל נדאל מבית ריצ'רד מיל. השעון דומה לכל שעון מבית ריצ'רד מיל, עם גוף בצורת חבית, כשהוא מגיע בצבעים צהוב-אדום, צבעי דגל ספרד שממנה מגיע נדאל. במקרה של נדאל מדובר בשעון עם תג מחיר ששייך לסקאלה הגבוהה ביותר של עולם השעונים, כשאם תרצו לרכוש אחד כזה, תצטרכו לשלם סכום שנע בין 750 ל-800 אלף אירו.

יוסאיין בולט - Hublot Big Bang King Power "Usain Bolt"

הובלו ידועה כחובבת מהדורות מוגבלות ולאחר שהשיקה בעבר שעונים בשיתוף פעולה עם ספורטאים כמו לברון ג'יימס, החליטה בשנת 2012 להעניק את הכבוד לאיש המהיר בעולם, עם מהדורה מוגבלת של 250 יחידות של שעון ההובלו ביג באנג שנקרא על שמו. השעון הגיע בשתי מהדורות – אחת בצבע שחור ואחת בצבע זהב, עם נגיעות של ירוק וצהוב, צבעי דגל ג'מייקה.

ג'קי צ'אן – Richard Mille RM 57 Jackie Chan

כוכב סרטי האקשן זכה גם הוא להוקרה מריצ'רד מיל, שהשיקה שעון מרהיב שנקרא על שמו. גם כאן, כמו במקרה של רפאל נדאל, מדובר בשעון בעיצוב קלאסי של ריצ'ארד מיל, כזה שלא ניתן לטעות בו, כשהשעון מגיע עם גוף העשוי מזהב אדום שמשתלבת בצורה אלגנטית עם רצועת גומי. השעון מגיע במהדורה מוגבלת של 36 יחידות, כשעל לוח השעון נמצא עיטורים של דרקון עם עין אדומה. תג המחיר של יצירת המופת הזאת – בין 650 ל-700 אלף אירו.
רוצים לדעת עוד על עולם שעוני היוקרה? כנסו עוד היום לווטשגורו – מגזין השעונים של ישראל!