רגע לפני שאתם יוצאים לנופש המושלם שלכם ברמת הגולן ועם הבריכה המחוממת, אתם צריכים להיות בטוחים שבחרתם במתחם הנופש הנכון. וכשמדברים על מתחמי וילות בצפון עם בריכות ושלל פינוקים, מדברים על לא מעט אופציות! אז איך תבחרו נכון? ככה ובעזרת מגזינים של תיירות:

1 צפייה בגלריה
אחוזות יוקרה בצפון
אחוזות יוקרה בצפון
אחוזות יוקרה בצפון
(צילום: VG וילה גרופ)

אתם מוזמנים להכיר כבר היום את המגזין שיסייע לכם בבחירת מתחם נופש ואירוח יוקרתי בצפון עם בריכה, בלי בריכה, עם ג'קוזי ובלי, סאונה ועוד שלל תפנוקי אמת. מגזין התיירות שאנחנו רוצים להמליץ עליו נקרא VG - וילה גרופ, דרכו אתם יכולים לקבל את כלל הפרטים הכי מדויקים על מתחמי נופש יוקרתיים ברמת הגולן, בגליל, בצפון ועוד. מחפשים אחר צימר יוקרתי שהוא וילת אירוח עם בריכה מול הכנרת? יש! מה לגבי וילות לקבוצות ואירועים? גם יש! אבל קודם, בואו נדבר על וילות יוקרה בצפון, מה יכללו בד"כ? את כל הפינוקים הבאים ועוד:

וילות בצפון עם ובלי בריכות: מה לגבי ג'קוזי ספא מול כנרת? גם יש!

וילות בצפון בהחלט מגיעות בשלל גדלים ובשלל צורות, במגוון עיצובים וכלל סוגי תפנוקים למלכות ומלכים. בין כל מתחמי הנופש ברמת הגולן והצפון, תוכלו למצוא מתחמי וילות יוקרתיות לזוגות, שבדרך כלל גם יגיעו עם בריכות מחוממות, לפעמים גם פרטיות.
מחפשים אחר וילה מעוצבת לזוג עם בריכה מחוממת? ובכן, אתם צריכים לוודא כי באותו מתחם קיים קירוי לחורף ולקיץ, ככה שתוכלו להשמיש את הבריכות במהלך כל השנה. אנחנו מזמינים אתכם להכיר מתחמי אירוח לזוגות עם בריכה פרטית, אבל בהחלט לא רק.
כל הפרטים הכי מדויקים על הנופשים הכי מפנקים בצפון
באזור רמת הגולן ישנם גם מתחמי נופש לזוגות עם סאונה יבשה, מטבחי חוץ ענקיים, ג'קוזי ספא וטיפולי ספא ועוד. עכשיו, כשמדברים על מתחמי נופש בצפון, חשוב להדגיש את העובדה שמתחמים אלו עוברים במהלך השנה לא מעט שיפוצים.
ומאחר שהמתחמים האלו עוברים לא מעט שיפוצים, ייתכן שאתם תיתקלו במידע לא נכון ברחבי הרשת, במיוחד במגזינים של תיירות בצפון וברמת הגולן. אין מה לעשות, המגזינים השונים שפשוט לא מצליחים להתעדכן בסוגי המתחמים ובשיפוצים שנערכים בהם במהלך השנה. ולשם כך, אנחנו רוצים שתכירו את מגזין VG - וילה גרופ, שמדייק עבורכם את כל הנופש עד רמת הפרטים הכי קטנים ומשמעותיים.

וילה גרופ VG – כי הדיוק הוא מה שיקבע את אופי הנופש בצפון

VG - וילה גרופ מנוהל על ידי תיירנים מקומיים מרמת הגולן, שמקפידים לפרסם במגזין VG אך ורק את מתחמי התיירות הכי מובילים ומומלצים, בעלי ביקורות מאומתות של לקוחות.
במגזין תוכלו למצוא את כל המידע שאתם צריכים לגבי וילות לקבוצות גדולות מול הכנרת ובגליל, וילות נופש בצפון עם בריכות מחוממות, וילות בכנרת עם פינוקי מלכים ועוד. בכל מתחם שתבחרו, כל עוד בחרתם בו דרך VG - וילה גרופ, יהיו את הפינוקים שחשובים לכם.

כיצד אתם מדמיינים נופש מושלם ברמת הגולן והגליל?

בעוד שלחלק מאיתנו יהיה חשוב להנות מדיל של וילה בצפון עם בריכה ועיסוי מפנק ומקצועי, חלקנו האחר תמיד יחפש דווקא וילת נופש מול כנרת ועם ארוחת בוקר מהסרטים והאגדות. אם אתם מחפשים אחר נופש כזה או אחר, תוכלו למצוא אוו דרך וילה גרופ.
אגב, עוד במגזין, תוכלו גם למצוא המון מידע לגבי אטרקציות לזוגות ולמשפחות בצפון, אטרקציות שטח בטיולי ג'יפים לנהיגה עצמית, אטרקציות מים לקבוצות ולאירועים ועוד. עוד כדאי לדעת, באזור רמת הגולן והצפון תוכלו גם להנות ממסלולי טיולים מדהימים ביופיים, כאלו שיזרקו אתכם למחוזות הדמיון.

מסלולי טיולים מומלצים ברמת הגולן שיגרמו לדמיון לפעול

אתם מוזמנים לבקר באותם מסלולים ולשכוח מהעובדה שאתם נמצאים בעיצומה של המאה ה-21. עם כל כך הרבה טבע פראי ויפהפה, נחלי מים ומעיינות או מפלים, אתם תרגישו כאילו חזרתם בזמן לתקופה פרה-היסטורית.
אז קחו לכם תרמיל ומקל, או פשוט פלאפון ואפליקציית ניווט, תכבשו את רמת הגולן ותתפנקו לכם על וילות מעוצבות עם בריכות מחוממות, צימרים מובילים ברמת הגולן, סוויטות יוקרה לזוגות ומשפחות ועוד. אל תשכחו לאסוף אחריכם את הפסולת! תהנו!