כתבה: אתי דהאן.
מותג בגדי הילדות נד נד (NadNed) מוכר לכל אם פאשניסטית שאוהבת להלביש את בנותיה בסטייל, כזה שתמצאו בו הרבה פפיונים, גזרות מוקפדות, שיק וקולקציה ייחודית לילדות בלבד. המיקוד בקולקציה הוא לא רק על העיצובים הייחודיים, אלא גם על נוחות הבדים והתחרות המשולבים בבגדי הילדות. כלל הבגדים נתפרים כאן בישראל, לנגד עיניה של המעצבת רוית משעלי, הבוחרת כל בד בקפידה. המטרה היא להציע קולקציה גם יפה וגם נוחה לקטנטנות, ללא בדים סינטטיים או תחרות עוקצות.
כיצד פרויקט "נד נד מחזירה אהבה" נרקם?
אם חוזרים לנועם, ביתה הקטנה של מייסדת המותג, נראה שהגנים בהחלט נלקחו מאמה רוית. נועם, היזמית הצעירה בת ה-7, נחשפה למתיחות בדרום ולתמונות הקשות של הילדים המפוחדים הנאלצים לבלות שעות רבות במקלטים בשל האזעקות והנפילות, והציעה לעצב יחד חולצה, למכור אותה באתר, ומהרווחים לרכוש צעצועים לילדי הדרום, על מנת לאפשר להם שהייה נוחה ונעימה יותר במקלטים.
מייסדת נד נד רוית משעלי הוסיפה: "נועם שלי, ילדה שכולה לב. היא רצתה לעזור ולהקל במעט על תחושותיהם הקשות של ילדי הדרום, הנאלצים לשהות זמן רב במקלטים, ולכן החלטתי להרים את הכפפה ולהתגייס למטרה המקסימה. רכישת החולצה תאפשר לאימהות נוספות להעביר מסר נהדר לבנותיהן, הרי החולצה היא 100% תרומה לילדי הדרום", מסכמת משעלי.
נועם הקטנה ציירה ציור יפהפייה של זברה צבעונית שהודפס על גבי חולצות נעימות לגוף העשויות מ- 100% כותנה איכותית. רכישת החולצה תהווה 100% תרומה למען ילדי הדרום בעבור רכישת צעצועים ומוצרי יצירה, שיאפרו להם להעביר את זמן השהות במקלטים בדרך קלה ונעימה יותר. החולצה המיוחדת קיבלה את השם Noam Top, על שמה של היזמית הצעירה, והיא מוצעת באתר נד נד בגוון לבן עם הדפס ומגיעה במידות 4-12.
האפשרות לשלב פריטים נוספים עם חולצת Noam Top
באתר נד נד (Nadned.co.il) ניתן למצוא מגוון פריטים משלימים לחולצה, המתאימים לאימהות פאשניסטיות שלא מתפשרות על איכות. לדוגמה, שילוב של ז'קט שיקי, חצאית ומכנסיים מהממים. הנה מספר המלצות:
DARIA JACKET הוא ג’קט פרנץ’-טרי ארוך (ממש עד הברך), בהדפס לורקס עדין, פתוח עם כפתורים. הגזרה שלו מעט מחויטת, אך הוא עדיין שומר על מראה ילדותי שובה לב. בד הז'קט רך ונעים והוא מתאים לגן או לבית הספר, לאירוע צהריים, ואפילו כז'קט מושלם לשמלת ערב.
DASHA VEST הוא ווסט ארוך פתוח שיכול להשתלב נהדר עם חולצת Noam Top, המגיע בשלושה צבעים לבחירה: שחור, אדום ושמנת. הווסט עשוי 100% צמר דק ונעים, בעל נפח בכתפיים והוא יהיה נהדר בחילופי עונות או כתוספת מתוחכמת לשמלת ערב.
ELISIA PANTS הם מכנסי פליסה בעלי גזרה נוחה ומשוחררת עם גומי רך במותן המכנסיים, אשר יכולות להשתלב נהדר עם החולצה, ותוכלו למצוא אותם בשלל צבעים; שחור פסים, כחול פסים, ורוד פסים וירוק פסים.
ALINE PANTS הם מכנסי סיגר מהממים בגזרה גבוהה עם קשירה במותן. בד המכנסיים מורכב מכותנת לייקרה נעימה לגוף הנותנת מראה של ילדה עם שאיפות גדולות. המכנסיים מגיעים בצבע שחור ובכחול נייבי במידות 4-12.